Første kjøp <3

Så søtt :)
Har kun kjøpt ergobaby bæresele + nyfødtinnlegg (fikk en god pris :D). Ellers venter jeg til vi får vite kjønn. Har 3 gutter fra før av og de to yngste er 1 og 2år, så har det meste om det blir enda en gutt. Går nok helt amokk om det er jente :D :p

10500350_10153366876817222_1144911525505865924_n.jpg
Disse ble med meg hjem på torsdag ;)

Ikke kjøpt no selv enda... for tidlig for meg... men svigers kjøpte med en bamse da de var på julemarked i tivoli i København. uploadfromtaptalk1416729470101.jpg

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Har det meste av de "store" tingene, men noe nytt skal kjøpes der å, blant annet bilstol og ergobaby iallefall:) Har til nå kjøpt en del klær, da det viste seg og være en liten jente, så alt av klær må kjøpes på ny, pluss at kommende oldemor har strikket en kjole:)

Jeg har gått bananas i Aberdeen i helga og har handlet nesten en hel koffert med rosa klær <3 Ellers har jeg ikke handlet noe tidligere.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

har kjøpt bilstol og en blå sparkebukse, som barna fikk for å se om de kunne gjette kjønnet :) Ellers så kommer nok lille gutten tel å bruke samme klær som jenten brukte, så litt rosa på han men bruke nu stort sett bare body og strømpebukse i begynnelsen

Vi har det meste fra før, men må kjøpe noe nytt. Som f.eks bilstol og flasker. Eneste vi har kjøpt inntil nå er en drakt fra Harrods, som passer til både gutt og jente.

Ingenting enda:p blir nokk å vente til april, så jeg har noe å gjøre siste måneden:p så kjipt å gå å vente når alt er klart flere måneder i forveien:p

Å så mye fint som er kjøpt inn :) Har tatt vare på så og si alt etter go'gutten, men noe nytt blir det. Men ikke før den 12.12 for da er UL. Og blir det jente kan det hende jeg går en smule bananas :p:oops:;)

Back
Topp