Ikke i bruk
Forumet er livet
Hørtes koselig ut. Hva spiser dere da på første juledag?Min mann er engelsk, så det var veldig lett her. Norsk jul og min mat på julaften, engelsk jul og hans mat første juledag![]()
Og når åpner dere pakker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes koselig ut. Hva spiser dere da på første juledag?Min mann er engelsk, så det var veldig lett her. Norsk jul og min mat på julaften, engelsk jul og hans mat første juledag![]()
Er derfor vi har juletradisjoner når det kommer til mat som ingen av oss vokst opp med.Skjønner ikke det her jeg... liker IKKE ribbe og pinnekjøtt, så hvorfor spise det?? Selv om det er tradisjon på både min og hans side er det ingen som får deg i meg. Jeg spiser det jeg liker best på julaften, og koser meg. Tvinger ikke i meg mat jeg ikke liker på selveste julaften!
Hørtes koselig ut. Hva spiser dere da på første juledag?
Og når åpner dere pakker?
Vi spiser kalkun på første juledag. Så åpner vi gavene fra den delen av slekta på den dagen. Litt mye styr synes nå jeg, men men. Vi feirer alltid sammen med min familie på julaften, og de blir litt gretne om vi ikke åpner julegaver da. Så for fredens skyld blir det to dager.
Ja, men vi vil helst slippe å ha tilskuere. Det blir sånn press på å reagere på en "riktig" måte.Syntes det høres hyggelig ut å dele det opp litt jeg.Da blir det ikke så mye den ene dagen om man har mange gaver.