Første jordmortime unnagjort :-D

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Og det viser jeg at alt var kjempe fint, og at jeg venter en veldig vill unge var det ingen tvil om :-) :-) hadde ikke ul, men hun lyttet etter hjertelyden og plutselig hører vi flere spark på venstre side også fant vi hjertelyden på høyre side, men den lå ikke stille ett sekund for den veltet seg rundt og snudde seg og sparket enda mer :-) alt var fint, og symfysemålene var fine :-) utrolig hvor stor livmoren er nå i uke 16+6 (17 uker i morgen) :-) den var på størrelse som en håndball, og skulle bli på størrelse som en fotball :-) nå er det bare å telle ned til oul om 2 uker, gleder meg veldig til å se den lille igjen :-) :-) :-)

Har du vært på UL? Vi trodde min var vilter og fant hjertelyden flere steder. Der inne lurte det seg to ;)

Har du vært på UL? Vi trodde min var vilter og fant hjertelyden flere steder. Der inne lurte det seg to ;)
Ja var på ul i uke 12+3 å det er bare en inni magen min :-) ungen ligger på tvers over magen, altså med hode mot høyre side og beina mot venstre side :-) og vi fant hjertelyden bare en plass å på høyre side, og for hun sjekket over alt :-)

Ok ;) På UL på Ullevål i uke 11+3 så de en ;)

Kjenner du mye liv eller? :) Jeg kjenner litt nå og da. Gleder meg til å kjenne tydelige spark med hånden <3

Såpass ja, får håpe jeg ikke får et stort sjokk da når jeg skal på ul om 2 uker :-) men hun jeg var på ul hos sist i uke i 12+3 er kjempe dyktig og driver priavt ul, og hun så godt over alt å så bare en, men så klart det kan jo være at hvis det er to at den ligger godt gjemt bak eller noe :-)

Nei jeg har ikke kjent noe mer en det dulte jeg kjente på venstre side, men så har jeg morkaken forran så det kan ta litt lenger tid før jeg kjenner noe bevegelser og spark :-) men 17 uker i morgen så jeg håper jeg ihvertfall kan få kjenne noe liv snart :-)

Er det første? Jeg ble sikker på at det var liv jeg kjente i uke 17 forrige gang, men da lå ikke morkaken foran :) Det gjør den ikke denne gangen heller.

Back
Topp