første jordmor time!

MiniTini

Betatt av forumet
heihei alle sammen!

i går var vi på aller første jordmor time.. og d var gøy d!!
har fått verdens HERLIGSTE dame.. så go å snakke med og beroliget meg på flere punkter jeg var usikker på!
da hun spurte om kjønn og jeg sa at ord. ul hadde vist gutt men var litt usikker pga dårlige bilder hoppet hun opp og så "så kom an, vi dobbelsjekker"
så fikk jeg 30 min ul, inkl 3D ul.. fikk med bilder hjem til mannen og alt..
såååå fantastisk !!!
men hun var nå ikke så helt sikker på at det var en gutt, så må vente til den timebestilte 3D ul'en i neste uke for å se en gang til :)

så herlig å kunne snakke med noen som virkelig tok seg tid til meg og mine bekymringer og ikke avfeide alt med å si "jaja, d går jo som regel fint da"

ORIGINAL: Seadragn

Så gøy at du trives med JM[:D]er viktig det[;)]

Så bra du hadde en fin opplevelse hos JM [:D]
Alltid koselig det.. Bedre det at de kan ta seg 10 min ektra og snakke litt enn at de forter seg gjennom alt[:D]

Så bra[:D] !! Ikke hver dag man klaffer så godt!! Da er det ihvertfall ikke noe å grue seg til, til neste gang.[;)]

ORIGINAL: Gina84

Så koslig at du trivdes så godt hos jm[:D]
Ikke noe er bedre en det..
Arig at du fikk ul også da[:)]

Og kjekt at du fikk snakke ut om ting som du er usikker på...går en så mye bedre tid i vente da[:)]

Så deilig å få en fin jordmor - du tar all oppfølging hos henne fra nå av da vel? Jeg har alle kontroller hos jordmor, bortsett fra to, og er superfornøyd med det. Har allerede vært hos henne fire ganger jeg

ORIGINAL: LiseMaria

Så bra du hadde en fin opplevelse hos JM [:D]
Alltid koselig det.. Bedre det at de kan ta seg 10 min ektra og snakke litt enn at de forter seg gjennom alt[:D]

Så utrolig bra da - hørtes ut som en drømmetime [:D]

ORIGINAL: lenemor

Så deilig å få en fin jordmor - du tar all oppfølging hos henne fra nå av da vel? Jeg har alle kontroller hos jordmor, bortsett fra to, og er superfornøyd med det. Har allerede vært hos henne fire ganger jeg

går du ikke i det hele tatt til  lege da?
kunne godt tenke meg å gått bare til henne ja.. er jo mye det samme de gjør!
og her har hun tid til meg....

er det vanlig å få ul hos JM? håper jeg kanskje kan få det neste gang! hun sa hvertfall at mannen  in måtte være med neste gang hvis han ville se noen gode bilder av mini..
etter uke 30 ble det vanskeligere å få gode bilder sa hun!

Jo, som sagt er to av kontrollene ikke hos jordmor, de er hos lege. Dette er kontrollene som kommer etter blodprøver, så jeg hadde en kontroll der rundt uke 10 og så skal jeg til han neste uke igjen - resten er hos jordmor. Går til legen for sykmeldinger og for kontroll av stoffskiftet mitt utenom da, så jeg føler at jeg går til lege/jordmor hele tiden [;)]

ORIGINAL: Susa85

Så bra[:D] !! Ikke hver dag man klaffer så godt!! Da er det ihvertfall ikke noe å grue seg til, til neste gang.[;)]

Back
Topp