Første jordmor time i morra!

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg er sikkert den treigeste av alle her inne når det gjelder å bestille time til jordmor.. Flaut*
Er nå 32+ 3 (onsdag) og har kun vært på kjappe besøk hos legen :) vært fint det også, men blir spennende å være litt mere med jordmor :)

Noen andre som enda ikke har vært hos jordmor ?:)

Lykke til i morgen :) jordmor er bra det, jeg er fornøyd. Går ikke til legen i det hele tatt :)

Sist var jeg mest til lege pga sykemeldinger, og han var veldig flink. Gikk mer til jordmor fra uke 30, når det ble mer snakk om fødsel og sånt :-) lykke til!

Mest lege her å, fordi jeg ikke liker jordmoren her jeg bor. Et skikkelig surrehue, liker bedre legen som er litt mere "bang bang"

Hm… Jeg har ikke tenkt på å bestille time hos jordmor jeg, da jeg har oppfølging fra fastlege. Hva er ulempene ved å ikke ha timer hos jordmor slik dere ser det? Kanskje jeg skal vurdere allikevel?

Hm… Jeg har ikke tenkt på å bestille time hos jordmor jeg, da jeg har oppfølging fra fastlege. Hva er ulempene ved å ikke ha timer hos jordmor slik dere ser det? Kanskje jeg skal vurdere allikevel?

Jordmor har gjerne litt bedre tid enn legen, og er dessuten ekspert på graviditet og fødsel.

Jeg har kun gått til jordmor. Ser ingen grunn til å være hos legen så lenge jeg er frisk.

Jordmor er koselig å gå til :-) når jeg er hos jordmor har hun satt av en hel time, så da snakker vi om svangerskapet og litt løst å fast. Så måler hun magen og hører på hjertelyden :-)
Legen har liksom ikke den tiden som en jordmor har, ihvertfall ikke her :-)

Jeg startet hos jordmor fordi vikaren til fastlegen min er en total dust, og nå angrer jeg ikke :) fornøyd med jordmoren min :)

Gikk til bydelsjordmor forrige svangerskap, ikke noe galt med damen, men tid til den gravide hadde de ikke der. Så i dette svangerskapet går jeg kun til legen, og er veldig fornøyd med det. De snille damene på laben passer på meg, og legen setter alltid av god tid til meg.

Gikk til bydelsjordmor forrige svangerskap, ikke noe galt med damen, men tid til den gravide hadde de ikke der. Så i dette svangerskapet går jeg kun til legen, og er veldig fornøyd med det. De snille damene på laben passer på meg, og legen setter alltid av god tid til meg.
Jeg er også hos bydelsjordmor. Syns du skal ha det sånn at de ikke skal ha tid til deg. Da frister det jo ikke å komme dit etter fødsel heller :/

Jeg er sikkert den treigeste av alle her inne når det gjelder å bestille time til jordmor.. Flaut*
Er nå 32+ 3 (onsdag) og har kun vært på kjappe besøk hos legen :) vært fint det også, men blir spennende å være litt mere med jordmor :)

Noen andre som enda ikke har vært hos jordmor ?:)
Bruker bare fastlegen min, jeg. Hun er flink, hyggelig og har selv tre små barn. Har ikke behov for jordmor utover det. Er annengangs. Man må ikke til jordmor, hvis man er fornøyd med å gå til lege.

Sist svangerskap gikk jeg annenhver gsng :) det var veldig greit :) men har ikke hatt behovet denne gangen, TRODDE jeg xD nå angrer jeg som fy på at jeg ikke gikk før! Deilig å kunne prate litt mere rundt graviditeten og føle at noen bryr seg om deg også, ikke bare barnet :)

har gått mest til jordmor.men første min da:) vært hos lege i starten og nå forrige møte fir å få bekreftelsen.nå blir det bare jordmor i uke 36 38 og 40

Hvordan gikk det? :)

Back
Topp