Første JM-time

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg var faktisk på min aller første JM-time i dag :) Kjempekoselig! Har "bare" vært på UL x 3 og to legetimer. Hun var veldig hyggelig og vi fikk snakket litt om den grusomme fødselsopplevelsen min og ammeproblemene.

Nå har jeg også bestillt 3D-UL til i morgen :) :) (ELSKER privatklinikker, man får jo nesten time på dagen om man vil :D ) Forhåpentligvis kan jeg brife med et nydelig 3D-bilde imorgen :)

Så gøy :) Alltid kjekt hos jm/lege, høre hjertelyd osv :) Godt å få snakket ut om fødsel og amming, er mye å hente på å få snakket ut om det.

Jeg klarte ikke ammingen så godt med nr 1, snakket mye om det med jm med nr 2 og det var så bra når jeg fikk snakket ut om det, tenkt over det og hun "lærte" meg å følge min egen magefølelse mer enn alle andres ;)

Ammingen med nr 2 gikk kjempebra, handlet mest om å stole på meg selv og min egen kropp for min del, legge han til ofte, både natt og dag, ikke nekte han/bruke tutt/flaske som erstatning som jeg ble anbefalt av helsesøster med første.. (Blir nesten sint av å tenke på alle de dårlige rådene jeg fikk av henne, grønn som jeg var gikk jeg på alt, og det ga meg mye grining og tårer av å føle meg utilstrekkelig ift amming..)

Ja, jeg har trua på meg selv denne gangen mtp amming :) Jeg har skjønt hva jeg gjorde feil sist, så krysser fingrene denne gangen :) Og om det skulle gå rett vest, så er jeg en racer å koke flasker ;)

Back
Topp