Første JM time

lille hemmelighet<3

Flørter med forumet
å skal IKKE dit flere gang.. 
Den frekkeste kjærringa æ nån gang har møtt!!! 

Om ikke fastlegen min e koselig så blir æ å gå til privat JM resten av sv.skapet om æ så e nødt til å betale for det av egen lomme.. Finnes bare 2 JM i hele Hønefoss å ho andre har fullt opp.. 

Uff :( Sånt er ikke morro altså.. :S
Noen burde bare ikke vere jm..

Har de 2 sv.skapene mine vert super heldig med jordmødrene mine, er spent på henne jeg vil få nå.. Håper hun er koselig og.. 

*TryllTryll* skrev:
Uff :( Sånt er ikke morro altså.. :S
Noen burde bare ikke vere jm..

Har de 2 sv.skapene mine vert super heldig med jordmødrene mine, er spent på henne jeg vil få nå.. Håper hun er koselig og.. 

Ho her va ikke egna til å jobbe med menneska i d hele tatt :(

Så kjedelig da. Det unner jeg ingen gravide å oppleve!

Var selv på første JM time idag, og det er hun samme som jeg hadde med første. Jeg er superfornøyd, og gikk derifra med god følelse. (ikke for å gni det inn altså). Håper du finner en som er like flink som min.

lillegull nov10sept12 skrev:
Så kjedelig da. Det unner jeg ingen gravide å oppleve!

Var selv på første JM time idag, og det er hun samme som jeg hadde med første. Jeg er superfornøyd, og gikk derifra med god følelse. (ikke for å gni det inn altså). Håper du finner en som er like flink som min.

Tvile sterkt, e bare ho som e ledig JM her i Hønefoss så da må æ enten ha ho, eller gå til bare lege eller har privat JM...

Huff, såå kjedelig! En time hos JM skal jo oppleves som koselig, hmm..Håper du får en annen og bedre JM! Hvordan frekk var hu da?? Du får sende inn en klage på denna dama! Noe såå irriterende da :-/ LYKKE TIL da med og finne en ny og bedre jordmor :)

Longelang87 skrev:
Huff, såå kjedelig! En time hos JM skal jo oppleves som koselig, hmm..Håper du får en annen og bedre JM! Hvordan frekk var hu da?? Du får sende inn en klage på denna dama! Noe såå irriterende da :-/ LYKKE TIL da med og finne en ny og bedre jordmor :)

Først å fremst så klikka ho for at æ ikke hadde levert urinprøven på laben (har aldri vært der før, å visste ikke at man sku levere den der)..
Så midt inni en samtale så bryt ho ut å æ skriv d ordrett: "Du e feit, du må slutte å spise så masse, du har masse ekstra å bære på, åsså må du bli aktiv ikke bare sette på ræva hele dagen"... 

Så  blei æ bare sittanes der å gape helt til æ fikk hode på rætt plass igjen å fortalte ho at æ spis ikke unormalt, har ikke spist nka godteri, junk food, eller drukke brus på godt over 4 mnd, spis normal mat som alle andre.. Går 1 - 1 & en halv time tur hver dag, trene yoga for gravide 4 ganga i uka å e aktiv med ungen min hele dagen... 

Så sa ho at d syns ho va rart sia æ va såpass tjukk så æ måtte ta glukose prøve sia æ va så tjukk..

Så jippi! Takk skal du ha JM, slit liksom ikke nok med kropps issues fra før av sia forrige sv.skap, har prøvd å slanke mæ sia guttn min va 6 mnd... 

Hjelpes, hun der hadde jeg helt klart fortalt en historie eller to altså..
Og garantert levert inn klage på, for sånn snakker man rett og slett ikke til andre folk.
Håper du ikke tok deg altfor nær av det hun sa, for tro meg, er ikke du som har problemer,men henne !!!!

Meister skrev:
Hjelpes, hun der hadde jeg helt klart fortalt en historie eller to altså..
Og garantert levert inn klage på, for sånn snakker man rett og slett ikke til andre folk.
Håper du ikke tok deg altfor nær av det hun sa, for tro meg, er ikke du som har problemer,men henne !!!!

Tok mæ ganske nært utav d, men den enkle grunn for det e rett å slett at æ har tatt av mæ 5 kg før æ blei gravid så va veldig tungt å bli kalt for feit.. 

Back
Topp