Og det var så godt å få snakket med henne ang mine tanker om fødselen. Hadde på grensen til styrtfødsel sist (4 timer fra første tegn/rie), så er veldig redd for at det skal gå mye raskere denne gang. Men hun fikk roet meg en del og mente at jeg rekker inn til sykehuset (15 min kjøring), og at det ikke er sikkert det går super raskt. Men at det sannsynligvis blir en raskere fødsel enn sist.
Men hun var også veldig klar på at jeg må reise inn så snart jeg kjenner noe som minner meg om rier Det fikk jeg beskjed om etter fødsel med storebror, at neste gang jeg føder må jeg komme med en gang riene starter.
Så det blir spennende tider når termin nermer seg! Sålenge jeg slipper å føde på baderomsgulvet hjemme, eller i bilen er jeg fornøyd
Håper ikke jeg skremmer noen med fødselstankene mine Men er godt å dele det med andre.
Noen andre som hadde rask fødsel sist?
Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15
Men hun var også veldig klar på at jeg må reise inn så snart jeg kjenner noe som minner meg om rier Det fikk jeg beskjed om etter fødsel med storebror, at neste gang jeg føder må jeg komme med en gang riene starter.
Så det blir spennende tider når termin nermer seg! Sålenge jeg slipper å føde på baderomsgulvet hjemme, eller i bilen er jeg fornøyd
Håper ikke jeg skremmer noen med fødselstankene mine Men er godt å dele det med andre.
Noen andre som hadde rask fødsel sist?
Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15