Første innkjøp!

å så koselig å kjøpe inn ting! Jeg har ikke kjøpt noe enda, for arvet en svææær bag med fine gutteklær fra 0-1 år av svigersøster. Så om det blir jente, må vi kjøpe masse femi-ting som kan brukes med gutteklærne for å gjøre det synlig at det er en jente ;) Venter derfor spent på OUL 15.september så jeg endelig kan begynne å shoppe :smiley-bounce012:smiley-bounce013:smiley-bounce012

Her fikk storesøster vite om lillegullet i dag, og da måtte vi kjøpe en nydelig dress da vi var i byen isted :) Aller første plagg innkjøpt :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg kjøpte også første babyting i dag. Kjøpte et sånt plaststativ til å henge leker fra, helt enkelt og med leker som henger i sånne ringer. Jeg er så utrolig lei av de fancy babygymmene som vi har brukt til de andre. Endelig et solid stativ som jeg kan flytte rundt på og som jeg kan løfte bort fra eller over babyen så jeg slipper å tre ungen innunder. :) Billig var det stativet også. :)

Vi kjøpte babyseng for et par dager siden:) klær tar vi venter med tilbud vet kjønn:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så koselig :)

Har kjøpt babybjørn one bæresele og uro(Ullared og pga prisen måtte vi slå til). Tripptrapp stol og babybjørn vippestol som selvfølgelig var på tilbud(begge deler på babyshop til 1900 kr, sparte vel 1000). Så fant vi heldigvis babysense som vi kjøpte på finn.no

Nå skal vi ikke kjøpe noe på en stund tror jeg

Back
Topp