Første helg alene med mini

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Og det har gått bra:-). Nå gleder vi oss til å hente gubben på flyplassen i morgen . Merker det skal bli godt å få han hjem da mini selvsagt har vært en del urolig ila helgen. Idag har han kanskje kun sovet ca 1.5 time siden vi sto opp i 8 tiden. Og da var jeg nødt til å gå eller kjøre tur med han for at han skulle sove. Har vært hos foreldrene mine på dagtid ila helgen for litt hjelp men de har hatt sine planer så vi trasker nå rundt her:-). En natt til så er bf hjemme og kan hjelpe til litt:-)

er alene 24/7 med en hund, en gutt på 8, ei frøken på 5, og minstemann på 2 mnd så vet hvor hektisk det kan være ja :P blir godt å gfå bf hjem igjen tenker jeg :)

Så godt!
Ikke lett med baby som sover lite..
Jeg holdt på å bli sprø med mine første barn som aldri sov... Nå er de fem og elleve, og det er så godt som glemt... ;-) en mager trøst kanskje..?

er alene 24/7 med en hund, en gutt på 8, ei frøken på 5, og minstemann på 2 mnd så vet hvor hektisk det kan være ja :P blir godt å gfå bf hjem igjen tenker jeg :)

Jeg er alene med baby, hund og katt selv... Og leiligheten, da.
Er ganske tungt...
BF er her han, men deltar ikke.
Gidder ikke ta ansvar for at han skal få nok tid med sin sønn, jeg er ikke moren hans -.-

Er ganske tungt...
Gidder ikke ta ansvar for at han skal få nok tid med sin sønn, jeg er ikke moren hans -.-
Kjipt når dem ikke deltar

Er ganske tungt...

Ikke noe som er værre enn det. At de fysisk er der, men ikke hjelper til.
Mine 3 barn har alle forskjellige fedre ( flatterende bilde av meg, hoho) Endte opp med å gå fra de to første pga det samme. De var begge veldig opphengt i spill og hadde liten tid overs til meg og barna, pluss en del andre ting, så jeg gadd ikke prøve lengre.
Pappa'n til Ulrik er fra England, og jeg forsørget han her en god stund mens han satt her og spilte spill mens jeg løp høygravid rundt på skole, jobb og tok meg av det meste. bestemte meg for at slik ville jeg IKKE ha det igjen (som med de to forrige) så jeg sendte han hjem til england å ba han skaffe seg en utdanning, lære norsk, og få seg en jobb - så kunne vi prate om vi skal fortsette eller ikke. som du sier selv, vi er jo ikke mødrene deres, så gidder ikke legge alt til rette for han lengre :p

Ikke noe som er værre enn det. At de fysisk er der, men ikke hjelper til.
Mine 3 barn har alle forskjellige fedre ( flatterende bilde av meg, hoho) Endte opp med å gå fra de to første pga det samme. De var begge veldig opphengt i spill og hadde liten tid overs til meg og barna, pluss en del andre ting, så jeg gadd ikke prøve lengre.
Pappa'n til Ulrik er fra England, og jeg forsørget han her en god stund mens han satt her og spilte spill mens jeg løp høygravid rundt på skole, jobb og tok meg av det meste. bestemte meg for at slik ville jeg IKKE ha det igjen (som med de to forrige) så jeg sendte han hjem til england å ba han skaffe seg en utdanning, lære norsk, og få seg en jobb - så kunne vi prate om vi skal fortsette eller ikke. som du sier selv, vi er jo ikke mødrene deres, så gidder ikke legge alt til rette for han lengre :p

Min mor har 4 barn og 3 forskjellige fedre, så ingen som dømmer her iallefall :)
Samme her.
PC går foran meg og baby.

Så godt!
Ikke lett med baby som sover lite..
Jeg holdt på å bli sprø med mine første barn som aldri sov... Nå er de fem og elleve, og det er så godt som glemt... ;-) en mager trøst kanskje..?
Blir herlig når de er eldre og sover men kommer nok til å savne denne tiden allikevel:-). Men gleder meg til å hente mannen litt senere idag:-). Nå sover mini heldigvis mer idag så da er det nesten velstand her :-)

Er ganske tungt...
Er nesten verre å ha bf der uten at han deltar enn at bf ikke er der i det hele tatt.. Synes ihverfall jeg da;-). Du er god som klarer det :-).

Back
Topp