Første gratispakke henta! :-D

Det er ikke mye vi fikk brukt for egentlig i disse pakkene så jeg gidder ikke.
Var mye på apoteket selv om vi fikk 3 gratispakker fra histen og pisten allikevel.

Det tar 30 sekunder å registrere seg og innholdet er jo gratis. Så kommer jo an på hva du tenker 30 sekunder er verdt :p

Jeg tenker at ingenting her i verden er gratis, jeg får se hva jeg må gi fra meg av info og rettigheter til salg av mine personopplysninger...

Jeg tenker at ingenting her i verden er gratis, jeg får se hva jeg må gi fra meg av info og rettigheter til salg av mine personopplysninger...

Ja, det er noe med det....
Har ikke sjekket alle, men ser at alt av bokklubb aktige ting så må man være med et år, men man selvfølgelig avbestille månedens bok om man ikke ønsker den.

Har aldri hørt noe fra noen av de jeg har fått gratis pakker fra i etterkant, annet enn en av de, men det er for at man 4 måneder etter termin fikk en pakke til. Men selvfølgelig lønner det seg å lese og sjekke først. Spesielt når det gjelder sånn som bokklubber og slikt, så er det ofte noen baksider med det, men som sagt var ingen bakside eller baktanke med de jeg fikk tak i forrige gang. Men det var sånn som Barnas hus hadde gratis bleiebøtte, Apotek1 hadde en alt mulig rart pakke, Rimi hadde 2 pakker, en for baby med bleier, flaske, smokk osv, så kom pakke 2 med diverse smaksprøver av barnemat, up and go, tutekopp osv. Var ett par pakker til men husker ikke lengre hvor de var fra.

Enda et tips til dere som er glad i gratis tilbud!

Meld dere inn i PlussTid å få gratis magasin x antall ganger i året. Bladene kommer med nyttige tips og råd samt små vareprøver.

Selv har jeg vært uforpliktende medlem i flere år nå :)

Det skader ikke! :p :DImageUploadedByBV Forum1444550626.477680.jpg

Back
Topp