Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg klarte å lure meg vekk på et tomt rom på legekontoret i dag for å amme ..... tørte ikke i dag hellerLiker ikke å gjøre slikt offentlig jeg hellerMåtte snike frem en pupp i resepsjonen på legekontoret første gang. Prøvde å sette meg litt skjult for meg selv, men det gikk to minutter så kom det en gammel mann og satte seg ved sidrn av oss :S men tror ikke han så så mye - hadde en veldig diskret ammegenser på
![]()
Genialt kanskje jeg skal dra med gubben på kafe og prøve det slik første gangenDro på senteret på cafe med gubben bare for å teste da offentlig amming var noe jeg grua meg tilgikk fint men var virkelig ubehagelig
går seg nok til
![]()
Håper det går bra med din far..Har dekket meg godt til hele tiden å ammet borte, men noe jeg tenkte på i går.. Litt rart egentlig, pappa ligger på intensiven å i går når jeg satt på pårørenderommet å ammet satte en prest seg siden av meg, litt snodig![]()
Genialt kanskje jeg skal dra med gubben på kafe og prøve det slik første gangen![]()
Kan lanskje prøve i morgen ...Ja det anbefalesha et teppe også så du kan dekke til med, da blir det diskré og ikke så ubehagelig
min surrer litt med puppen, da er det greit å ikke vise mer enn nødvendig
![]()