Første gang.

Åttende dagen med blødning, fortsatt ingen smerte.
Vet ikke hva jeg skal tro lengre:sorry:
Dette er kjempe vanskelig, følelsene er så som så har gått ifra det triste å er nå mer realistisk å mer forberedt på det aller verste.
Veldig koselig å lese dere andres reise, godt å se at dere har det så bra, det hjelper det å selv om det også gjør ting litt vanskelig:shy:
Har jo valgt å ikke lese for mye på forumet akuratt i den usikre tiden, men vil så gjerne ta en del på mange av deres reiser :happy::Heartpink
Jeg går heller nå å håper at kroppen ordner seg raskt vist det viser seg å ikle være liv sånn at vi kan gå vidre :)
 
Synes det er veldig tøft av deg å fortsatt henge med oss og heie her inne, jeg. Åh, som jeg unner deg en god beskjed på UL neste gang!! ❤
 
Synes det er veldig tøft av deg å fortsatt henge med oss og heie her inne, jeg. Åh, som jeg unner deg en god beskjed på UL neste gang!! ❤
Syns der er så fantastisk koselig å se hvordan dere har det med alle de gledene graviditeten har med seg:happy:
Ser hva jeg har å glede meg til:):Heartred
Ja det blir spennende med neste ul, håper tiden går fort framover, bare det å få svar er godt!
 
Er den 31, så ikke kommende onsdag men neste.
Desverre så har blødningen tatt seg opp litt, men holder litt på håpet til ul:happy:
Ellers så får vi håpe på spire raskt igjen etterpå:Heartred
Hvordan går det med deg? Når på dagen skal du på ul i morgen?
 
Så bra å lese at det går etter forholdene bra med deg. Håper et mirakel venter på deg i morgen ❤️
 
Godt å høre at du er ved godt mot :) du må holde oss oppdatert i morgen da, uansett hvordan dette ender ❤
 
Godt å høre :) jeg skjønner at du tviler, men håper på en fin liten overraskelse imorgen :)
 
Masse lykke til i dag!! Håper at du får en positiv overraskelse på ul ❤ tenker på deg!
 
Back
Topp