Hei dere! Dette er mitt første innlegg som medlem på forumet. Jeg er 7+4 i dag og jeg er... så nervøs. Det er sikkert helt normalt. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne at dette er vårt første og selv om det var planlagt og ønsket så tør jeg enda ikke helt å tro på det. Er det vanlig? Jeg føler nesten jeg må være forsiktig meg å tenke for mye på det i tilfelle ting ikke går som vi ønsker. Bare det å skrive her føles som å strekke det litt langt. Vi har ikke fortalt det til noen, men jeg har så lyst til å snakke med noen så blir nok en tur hjem til mor om ikke lenge tenker jeg
Jeg prøver virkelig å ikke stresse og heller glede meg over det hele, for det er jo det jeg vil! Skal til første kontroll om litt over en uke og jeg kan nesten ikke vente. I alle fall, kanskje det vil hjelpe å roe meg litt ned å kikke litt her inne...
Jeg prøver virkelig å ikke stresse og heller glede meg over det hele, for det er jo det jeg vil! Skal til første kontroll om litt over en uke og jeg kan nesten ikke vente. I alle fall, kanskje det vil hjelpe å roe meg litt ned å kikke litt her inne...