Første foreldremøte!

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Nå har jeg ikke vært på foreldremøte siden jeg ble sendt på søsknene mine sine som stedfortreder som 12-13-åring. Såååå... nå skal jeg på foreldremøte snart i barnehagen. Hva tas opp der, sånn typisk?
Bør jeg ha med kake eller noe? :)

Nå har jeg ikke vært på foreldremøte siden jeg ble sendt på søsknene mine sine som stedfortreder som 12-13-åring. Såååå... nå skal jeg på foreldremøte snart i barnehagen. Hva tas opp der, sånn typisk?
Bør jeg ha med kake eller noe? :)

Dersom det ønskes servering så ber de om det i forkant :)
Hva som taes opp er nok veldig variabelt fra barnehage til barnehage ;) vi har hatt møter med praktisk info om hvordan vi løser hverdagen på vår avdeling, hvordan vi ønsker utstyr til barna osv osv, men opplevde at foreldre ofte følte det ble litt "oppgulp" av det de allerede hadde hørt før. Vi har også hatt temamøter med tema som kost, medvirkning, fagområder, grensesetting osv. Vi sliter litt med oppmøte så vanskelig å si hva vi ender på i år. Folk er for travle for foreldremøter i barnehage vistnok! :/

Her holder bhgn kake og kaffe. Årsplan gjennomgås og så div info og så om man lurer på noe

Man trenger ikke ta med noe selv med mindre man er bedt om det. Bhg står som regel for enkel servering.
Ting som tas opp er som regel planen for året, hvordan bhg løser praktiske oppgaver, ønsker om "regler" til foreldrene ift. Utstyr osv... samt info om spesielle ting som skjer fremover. Og selvsagt spm. fra foreldrene

Bhg her står for kaffe og eventuelt noe frukt eller kjeks.
Har du ikke fått innkallelse med sakliste?

Hvis man skal ha med noe blir det gitt beskjed. Ellers får vi alltid saksliste også ja :-)

I år hadde bhg fokus på utbyggingen som starter etter jul og hverdagen i bhg. Hvorfor det er kutt i bemanning og den evige matpakkediskusjonen :p

Back
Topp