Første du gjorde da du kom hjem fra barsel etter fødsel?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Med min eldste dro jeg for å kjøpe klær i riktig størrelse, måtte plutselig ha litt 44 :P Med yngste dro vi og hentet storebror på skolen rett fra sykehuset, og så hjem for å slappe av sammen alle fire. :)
Hva gjorde du?
 
Dro hjem 17 timer etter fødselen og henta de to største i barnehagen på vei hjem! Vel hjemme stabla jeg alle barna rundt meg i sofan og kosa masse mens mannen laga middag!
 
Med nr 1 (bodde hos foreldrene mine) var det første jeg gjorde å spise mammas hjemmelagde middag. Pappa hentet meg og sønnen på sykehuset etter jobb :)

Nr 2 var å steke en Grandiosa og spise den sammen med ei venninne samtidig som vi så film og byttet på å kose med babyen :)

Nr 3 var å sitte apatisk i sofaen hjemme, og lurte på om jeg skulle dra på vitnemålsutdelinga eller ikke.

Nr 4 kom jeg hjem uten baby for en natt. Var utskrevet fra Barsel, og skulle få rom på Nyfødt Intensiv med mini dagen etter. Da spiste jeg Grandiosa og hadde litt Kvalitetstid med kjæresten.
 
Satte meg ned i sofaen og begynte å gråte fordi jeg ikke klarte gå til kjøkkenet uten støtte fra mannen:( Bekkenløsning og stor rift:sorry:
 
Av alle ting fikk jeg for meg at vi MÅTTE kjøpe noen ting på barnas hus, så vi tok med baby og dro dit...
 
Med nr 1: vi satt han i bilstolen på stuebordet, kikket på han og tenkte "hva har vj gjort?".. Hehe.. Gikk seg til da :)
Med nr 2: Reiste på apoteket og kjøpte pencillin til treåringen vår som hadde fått hslsbetennelse :-/
 
Vi dro rett på apoteket og matbutikken med en lang handleliste :P
 
La den sovende babyen i nestet sitt i sofaen, og bare satt der og nøt synet ;)
 
Satte på en maskin med klær:wtf: Fostervannet fosset ut på parkeringsplassen utenfor sykehuset, så følte det hastet litt å få vasket de klærne. Litt etterpå kom jentene hjem og vi koste oss alle :)
 
Back
Topp