Første dag på BV

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

ORIGINAL: MorraTeFreja

Husker det var dagen etter at jeg testet positivt, jeg har ikke begrep om hva jeg postet, så i sjokk var jeg.
Dette var for 3,5 år siden [:D]

DU??? HER???!!!! [:-][:-][:-]

JEJJJ!!!![:D][:D]

samme tenkte jeg....[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

husker ikke akkurat første innlegget.

men veldig tidlig i BV-karrieren min så skrev jeg et innlegg om at britiske ungdommer var bortskjemte og uopplyste.
Og at de drakk mye og fikk barn tidlig.

Da fikk jeg passet mitt påskrevet om at jeg ikke måtte ta alle under en kam.
og kjefting og smelling...
Sjefsgaupa(Sicily) var vel en av de som angrep meg i det innlegget.

Det tror jeg ingenting på, for jeg har ganske like fordommer mot dem. [8D]

Husker faktisk ikke hva jeg først svarte på eller første tråden min. Hvis jeg regner sammen alle brukerne mine, så har jeg over 60 000 innlegg på 3 år, så det er kanskje ikke så rart. [8D]

Var et innlegg på "før svangerskapet" om at jeg var ny her[:D] Ble så godt tatt imot atte[:D][;)]

ORIGINAL: Sicily

men veldig tidlig i BV-karrieren min så skrev jeg et innlegg om at britiske ungdommer var bortskjemte og uopplyste.

Husker faktisk ikke hva jeg først svarte på eller første tråden min. Hvis jeg regner sammen alle brukerne mine, så har jeg over 60 000 innlegg på 3 år, så det er kanskje ikke så rart. [8D]

tror du bare hadde en dårlig periode. så du angrep meg i alle tråder jeg lagde virket det som.
så kanskje du var imot meg bare for å få ut litt damp.[8D][;)]
Men var vel det at jeg tok alle briter under en kam som det ble hakket på av "alle"[;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Nei husker ikke noe spess..men husker jeg posta ett innlegg om våtservietter før jeg visste bedre..haha...[8D]

hahaha, herlig. må ikke finne på sånt vet du. gæern du, kvinne!

Det husker jeg virkelig ikke.. Snart tre år siden.. Vet at jeg bare var inne på Før Svangerskapet hvertfall[8D]

ORIGINAL: Sicily

tror du bare hadde en dårlig periode. så du angrep meg i alle tråder jeg lagde virket det som.
så kanskje du var imot meg bare for å få ut litt damp.[8D][;)]
Men var vel det at jeg tok alle briter under en kam som det ble hakket på av "alle"[;)]

Nei, jeg pleier ikke å ha noe i mot enkeltbrukere. Kanskje du bare la ekstra merke til mine svar fordi jeg ikke pakker det inn i bomull..[8D]

Det husker jeg godt! Det er snaaart 3 år siden jeg ble medlem og skrev i min første debatt. Det var om røyking i svangerskapet. Jeg også må si, jeg burde visst bedre.. [8D] Man aner rett og slett ikke hvilken huggestabbe man legger halsen på.. Nesten uansett mening. Men fikk ei god venninne av det, nemlig Poca og Krapylene. [:)]
Men etter den diskusjonen trakk jeg meg tilbake og ble med på bim istedet..

Jeg skrev på navnedebatten . Jeg tenke jeg skulle kalle min eventuelle datter ( var nettopp blitt gravid) for Alva Marie.

Ble Sarah [8D][:D]

Det husker jeg ikke men det var på januar 08

Jeg husker ikke hva jeg skulle spørre om,men husker overskriften min: ET SPM haha..så svarte stella at det kanskje var lurt å skrive noe annet enn i overskiften for å få svar,hehehe[;)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Jeg husker ikke hva jeg skulle spørre om,men husker overskriften min: ET SPM haha..så svarte stella at det kanskje var lurt å skrive noe annet enn i overskiften for å få svar,hehehe[;)]

sånne overskrifter er her hver dag ennå....(ikke fra deg altså)

jeg hadde nettopp hatt en spontan abort og meldte meg inn på før svangerskapet.. tok lang tid før jeg turte å spørre om noe der inne.. følte meg litt utenfor egentlig.. heldigvis gikk det fort over[:)]

dytter litt på denne jeg..[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

sånne overskrifter er her hver dag ennå....(ikke fra deg altså)

Hehe...[:D]

ORIGINAL: Mamasan

ORIGINAL: Juliette

Husker mitt første innlegg skapte ganske mye drama her inne.

hva skrev du?

/k.22@%%%&&&&&&&&&&/JJJJJJJJ*^*^*'''''''''''''''''''''''''''''==="#¤%&/(UI)OPØL;MNHYYYYYYYYYYYYYYYY/UJHN;:_______*3#§
(ikke si det til noen, hemmelig)

Havna her fordi babyverden.no hadde mye flotte artikler om graviditet og småbarn, Kom inn i termingruppe etterhvert. Men merker man må trå varsomt, enda den dag i dag[;)]

Back
Topp