Første dag på BV

Hanna C

Gift med forumet
Husker du noe spesielt fra første dagen du skrev et innlegg på BV? Jeg husker at jeg la inn et innlegg om at jeg ønsket å føde med keisersnitt....hohoho..det ble harraball...[:D][:D][:D][:D][:D] Hadde jeg visst bedre, så hadde jeg ventet litt med det innlegget, gitt....hehehehe[:D][:D]

Herre gud! Det er over fire år siden jeg ble medlem, jo[8|]

Nei husker ikke noe spess..men husker jeg posta ett innlegg om våtservietter før jeg visste bedre..haha...[8D]

JEg kom hit fordi jeg fikk ett tips om ett nett-troll som var på en side jeg var admin på. Og så måtte jeg registrere meg da jeg så hvor mange som skrev på dialekt, og havnet rett i en diskusjon om dialektbruk på forum... :D

ORIGINAL: *Meya*

JEg kom hit fordi jeg fikk ett tips om ett nett-troll som var på en side jeg var admin på. Og så måtte jeg registrere meg da jeg så hvor mange som skrev på dialekt, og havnet rett i en diskusjon om dialektbruk på forum... :D

ja, jeg husker det var mye snakk om det før i tia[:D]

tja huska æ ikkje fikk svar på mine 10 første innlegg[;)]
å når æ spurte koffer man ikkje fekk svar så fikk æ nok passe mett påskreven ja

detta e over 4år sia

ORIGINAL: nemi.marselia

detta e over 4år sia

kan jeg spørre hvorfor du ikke fikk svar?

Første dagen var vel dagen jeg testa svakt positivt. En søndag. Hehe

La inn bilde av testen og maange sa gratulerer[:)]
Dagen etter leverte jeg prøve hos legen og fikk gratulerer der også, hehe

ORIGINAL: 3xS

detta e over 4år sia

du d va jo d æ spurte om, å fikk beskjed om at man kunne jo ikkje svare alle[8D]

ORIGINAL: 3xS

detta e over 4år sia

du d va jo d æ spurte om, å fikk beskjed om at man kunne jo ikkje svare alle[8D]

åja.. trodde kanskje det var en spesiell grunn jeg [8D]

Jeg husker at det var Sollise som svarte meg først [:)]

åh, nei husker ikke....var inne på prøver sidene hvertfall, laga meg dagbok der å snakka med masse råkoselige folk[;)]

ORIGINAL: Bare Kari

Husker ikke noe spesielt egentlig. Meldte meg inn her dagen etter at jeg fant ut at jeg var gravid eller no.. Husker første gangen jeg tok turen inn på generelt. Hadde hørt det var så mye krangling her, men den gangen jeg kikka inn så fant jeg ingenting og kunne ikke forstå hvor de hadde det ifra[8D]

*humrer*[:D]

Husker egentlig ikke, men fant først tråden jeg svarte på: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14096
Var om hvor langt vi var kommet da vi fant ut at vi var gravide.

Første tråden min, var om gravide og katter: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14287

Litt artig å se sååå langt tilbake. Føler jeg har utviklet meg myyye siden da.[8D]

holdt meg kun på termin forumet det første halve året. blei avhenigig med ein gang! leste alle innlegg og svar nøye og skulle ha med meg aaaalt som skjedde inne aug09. hang aldri på generell fordi eg ikke klarte å ha oversikten over alt som blei skrevet og blei dritstressa!! hehe eg er rar...

husker ikke akkurat første innlegget.

men veldig tidlig i BV-karrieren min så skrev jeg et innlegg om at britiske ungdommer var bortskjemte og uopplyste.
Og at de drakk mye og fikk barn tidlig.

Da fikk jeg passet mitt påskrevet om at jeg ikke måtte ta alle under en kam.
og kjefting og smelling...
Sjefsgaupa(Sicily) var vel en av de som angrep meg i det innlegget.

[;)]

husker bare de evige diskusjonene på august09 om vippestoler, gåstoler og hoppehusker.. og at jeg ble advart mot å poste noe feil på generellt for da ble jeg halshogd samme hva det måtte være.. men jeg har enda ikke opplevd det[;)]

Jepp! Det var en heftig diskusjon om det å pierce barna sine med utskjelling, spesielt fra en av damene. Det var dagen jeg skjønte at selv om det fantes en og en her inne med teite meninger, så var det i allefall mulig å diskutere litt. Husker jeg synes trådene "forsvant" så fort... klarte ikke holde "titt" med det som skjedde... nå bare skumleser jeg over og finner trådene som passer meg der og da.

starta ein diskusjon om omskjæring, så jekk folk mongo..

Husker ikke helt første innlegget, men jeg startet å skrive her pga en venninnde. (Ødi)Hun fikk en prematur gutt og oppdaterte her så og si daglig med bilder og hvordan det gikk. Da registrerte jeg meg så jeg kunne skrive svar.

Etterpå har jeg blitt hengende selv om jeg ikke har unger og slikt. Men synes det er interessant lesing. Leser mye på interiør, hobby og sermoni forumet. En av de første trådene på generelt fikk ingen svar, men jeg var den som startet priceless bilder av dyrene våre. Den slo an blandt folket [:D]

Leser daglig, svarer innimellom [:)]

Back
Topp