Første bursdag

Sneipen18

Blir kjent med forumet
Hvordan tenker dere å feire den lilles første bursdag?
Skal det være stort eller lite selskap? Gjennomført med tema osv eller bare litt på sparket?
Hva slags kake(r) blir det?
Hva gir dere i gave, og hva ønsker den lille seg fra andre?
 
Har ikke tenkt på det! Men blir nok et familieselskap uten alt for mye planlegging :)
 
Vi blir å ha en liten feiring med bare oss tre, baker sukkerfrie bananmuffins til frøkna og så får vi se om vi kjøper et par kakestykker til meg og pappaen. Har termin med lillebror 20 dager etter bursdagen og ser ikke for meg at jeg blir å orke annet :p Vi blir å kjøpe henne et smykke og et lekepiano (ettersom hun elsker musikk), fra andre har vi ønsket mest klær og bøker, da hun har arvet enormt mye leker :)
 
Blir familieselskap med diverse kaker... planlagt men ikke noe tema osv.

Ønsker seg Little People leker, musikk leker, og alle andre leker, gjerne noen uteleker, og bøker. Og klær i neste Str. Og en huske og liten sklie.
 
Her invitere vi nok nærmeste familie...ikke noe tema.. likt som storesøsteren.. bake sjokoladekake...som lillegutt skal smake for første gang og grise med så mye han vil he he..(ett stykke ikke hele kaka)
 
Vi bor langt unna alle, så her blir det en liten feiring med bare oss tre på dagen. Har kjøpt en sånn 1-tall ballong (han ELSKER ballonger), tenkte å lage en av favorittrettene hans til middag, bake en liten muffins eller kake og gi han gave. Også inviterer vi hele familien hjem til besteforeldrene på hageparty en dag i sommer :) tenker da å gjøre det enkelt; fyre opp grillen så folk kan grille seg pølser, og lage en stor salat (for oss som ikke liker pølser). Tenkte å i alle fall lage en bamsekake (sjokoladekake) og en pavlova. Håper det holder - vi er 22 stk med oldeforeldre, besteforeldre, tanter, onkler, kusine og fettere :p Av oss skal han få et lekekjøkken med koppestell og mat. Ellers ønsker han seg uteleker til i sommer, plaskebasseng, joggesko, sandaler og sommerklær :) Vi er sørpå hos familie hele sommerferien, så kjekt med litt han kan leke med der :)
 
Det blir nok stort selskap med mye familie :p Også et lite selskap for noen barn som ikke er i familie, men som hun har endel med å gjøre. Ikke noe spesielt tema sånn sett, men kommer til å gå i pastellfarger.
Kaken blir en sukkerfri variant. Jeg er litt (veldig) nazi på det med sukker, hehe. :p
Vet ikke hva hun får i gave av meg, men jeg ønsker litt forskjellig til henne av andre. Lekekjøkken, taklampe, nynorske bøker, leke/aktivitetsbord, puslespill, duplo, CD-spiller, basseng og dukkeseng.
 
Last edited:
Rolig feiring med nærmere, oppdelt i bulker. Hun tåler lite stimuli og det blir for mye med mange rundt henne.
 
Liten markering med familien. Enkel servering med lettvint mat og et par kaker. Skal pynte litt, men blir nok ikke noe gjennomført tema.
 
Back
Topp