Første bevegelser

Dagdrømmen

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Er i dag 16+4, og etter lunsj i dag fikk jeg noen leamus aktige bevegelser på venstre side av livmor. Varte i en liten stund så var det slutt. Kjentes ut som bittesmå rykk/bank. Kan det ha vært lillegull i magen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Garantert! Hadde den følelsen fra uke 14 jeg :) nå er jeg 19+0 og kjenner kraftige spark!:)

Er i dag 16+4, og etter lunsj i dag fikk jeg noen leamus aktige bevegelser på venstre side av livmor. Varte i en liten stund så var det slutt. Kjentes ut som bittesmå rykk/bank. Kan det ha vært lillegull i magen?

Ååå heldig!! Er 17+0 i morgen, og kjenner ikke noe enda.. Venter i spenning :)

Jeg kjente det samme i går kveld! Men d var etter sex så jeg tenkte kanskje d var noe annet? Vanskelig å vite når man ikke aner hvordan det kjennes ut :)

Åh så gøy, vet du, jeg gjorde det før lunsj i går og da var jeg 16+2 og har kjent det i dag også.. Kan jo ikke være noe annet? Leamus beskriver det perfekt:)

Mitt barn nr 3 i magen nå (uke 16+3). Jeg har ikke noen gang følt spark jeg vil beskrive som leamus. Heller små dytt elller følelsen av 1/3 bobler som sprekker etterhverandre.

Så jeg aner ikke om det var spark du kjente da jeg i 3 svangerskap aldri har følt leamus

Mitt barn nr 3 i magen nå (uke 16+3). Jeg har ikke noen gang følt spark jeg vil beskrive som leamus. Heller små dytt elller følelsen av 1/3 bobler som sprekker etterhverandre.

Så jeg aner ikke om det var spark du kjente da jeg i 3 svangerskap aldri har følt leamus

Tror nok ikke jeg har kjent spark, da beina til mini er så svake, men kanskje bevegelser. Følte at leamus var beskrivende, da jeg aldri har hatt hverken bobler som sprekker i magen, fiskehaler eller sommerfuglevinger Men det var et par korte rykk/dunk, så var det helt stille :) håper jeg får samme følelsen igjen snart :-)

Back
Topp