Første barnevakt

Shauri

Forumet er livet
VIP
Faren min satt barnevakt nå i en time for Daniel mens jeg og Alexander var på turn. Gikk helt fint. Jeg sa han kunne prøve å gi han litt mme om han var sulten. Han hadde prøvd det - gikk ned 20-30 ml bare. Tror nok gutten bare var trøtt, han har stort sett sovet mens vi var borte :P

Så fint det gikk bra med barnevakt, godt å vite at det kan fungere så man får litt alenetid:-)

Så bra det gikk så fint med barnevakt, greit og vite til en annen gang også:)

Mannen har "passet" Lillebror mens jeg var på turn med T i dag.
Det har ikke gått så bra :o
Han roer seg ikke helt uten meg om dagen. Det er tøft for pappaen merker jeg :(

Mannen har "passet" Lillebror mens jeg var på turn med T i dag.
Det har ikke gått så bra :eek:
Han roer seg ikke helt uten meg om dagen. Det er tøft for pappaen merker jeg :(

Uff, da! Kjedelig han ikke vil roe seg med pappaen sin. En liten mammadalt:p Skjønner godt pappaen blir litt lei seg, men veldig vanlig av de små foretrekker mammas selskap:)

Uff, da! Kjedelig han ikke vil roe seg med pappaen sin. En liten mammadalt:p Skjønner godt pappaen blir litt lei seg, men veldig vanlig av de små foretrekker mammas selskap:)

Ja, det er jo veldig vanlig - jeg har jo slik sett mye mer med han å gjøre, på dagtid i ukene og på natten pga amming. Men han har rapet og prompet nå, og ble i litt bedre humør. Så de prøver seg på et bad :D

Ja, det er jo veldig vanlig - jeg har jo slik sett mye mer med han å gjøre, på dagtid i ukene og på natten pga amming. Men han har rapet og prompet nå, og ble i litt bedre humør. Så de prøver seg på et bad :D
Ble det vellykket bading:)? Skal bade snuppa i morgen tenkte jeg:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ble det vellykket bading:)? Skal bade snuppa i morgen tenkte jeg:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Tja. Jeg hørte koselyder mens han var i baljen, men hyl og skrik ellers!

Uff, skjønner godt det er litt sårt for mannen din:( Emmeth hadde en likedan periode fra 4-10 uker, så varte og stund. Han gråt bare han måtte sitte m Sambo:oops: Nå er de verdens beste venner og koser seg masse sammen:)

Uff, skjønner godt det er litt sårt for mannen din:( Emmeth hadde en likedan periode fra 4-10 uker, så varte og stund. Han gråt bare han måtte sitte m Sambo:oops: Nå er de verdens beste venner og koser seg masse sammen:)

Jeg tror egentlig han hadde vondt i magen i kveld da, og at det er lettest å roe seg hos mamman som lukter melk.
Prøver å forklare det for mannen, tror han var med på tanken.

Skjønner kan synes det er sårt ja:-(
Heldigvis kan Anette være en del hos pappan sin, men hvis hun er veldig lei seg så funker bare mamma.
Det er fordi hans trøste teknikk er å få henne til å le, ikke så mye holde henne tett inntil seg.

Skjønner kan synes det er sårt ja:-(
Heldigvis kan Anette være en del hos pappan sin, men hvis hun er veldig lei seg så funker bare mamma.
Det er fordi hans trøste teknikk er å få henne til å le, ikke så mye holde henne tett inntil seg.

Ja vi har nok litt forskjellige måter å roe ned på.
Og selvom jeg ikke er verdens mest tålmodige, tror jeg at jeg har bittelitt mer utholdenhet enn han, før jeg blir irritert :p

Ja vi har nok litt forskjellige måter å roe ned på.
Og selvom jeg ikke er verdens mest tålmodige, tror jeg at jeg har bittelitt mer utholdenhet enn han, før jeg blir irritert :p

Hehe, det er bra vi er forskjellige:-)
Det er nok jeg som er den mest tålmodige her også:-)

Jeg tror egentlig han hadde vondt i magen i kveld da, og at det er lettest å roe seg hos mamman som lukter melk.
Prøver å forklare det for mannen, tror han var med på tanken.

Ja, om Emmeth og har vondt er det bare mamma som gjelder her også:) Tror de fleste har det sånn:)

Her er pappan den mest tålmodige av oss, sikkert fordi han ikke går hjemme hele dagen ;)
Er spent på om Hermine vil la han legge henne i kveld, da jeg har lagt henne hver kveld i 1,5 uker siden vi har vært bortreist på hver vår kant! o_O

Her er pappan den mest tålmodige av oss, sikkert fordi han ikke går hjemme hele dagen ;)
Er spent på om Hermine vil la han legge henne i kveld, da jeg har lagt henne hver kveld i 1,5 uker siden vi har vært bortreist på hver vår kant! o_O

Pappan her har ikke forsøkt å legge henne, men det er på grunn av at hun pupper før hun legger seg, så sovner hun ved brystet, da legger jeg henne ned i sengen sin:-)

Pappan her har ikke forsøkt å legge henne, men det er på grunn av at hun pupper før hun legger seg, så sovner hun ved brystet, da legger jeg henne ned i sengen sin:)
Hermine sovner som regel med flaska så da kan jo hvem som helst legge henne...men hun vil helst ha meg som lukter melk likevel da :p :confused: ;) Pupper også i søvn innimellom, men det er hipp som happ om hun godtar puppen eller ikke, man vet liksom aldri, så da er det like greit å bare gi flaske på kvelden, så er hun iallfall god og mett når hun sovner :)

Pupping til han sovner her og- eller dvs jeg tilbyr, ikke alltid han vil ha en siste skvett.
Men om han er urolig etter leggetid fungerer det veldig bra at mannen går opp og stryker han i panna :)

Det er litt moro det der med kveldspuppen og hvor fort hun har vent seg på at det skal være slik. Før ammet jeg henne på sofan før vi gikk ned for lall, og da la jeg henne direkte i senga. Men så var det noen ganger hun skrek så fælt, og vips så måtte hun sovne ved puppen hver kveld. Hun blir helt gal når vi kommer inn på soverommet og hun ser det er mørkt, virker nesten redd for å ikke få det som hun vil:-)

Hehe
Lillebror sovner sjelden til puppen direkte.
Han ammes til han er mett nok (sier tydelig ifra!), og kaver litt på fanget eller i sengen før han sovner :)

Back
Topp