Først svakt positiv og så negativ.

Førstegangs.mamma88

Andre møte med forumet
Hei alle mødre der ute.

Den siste tiden har jeg kjent på mye rare symptomer og bestemte meg for å ta en test. Denne viste svakt positiv å jeg ble heeelt i ekstase. Så testet jeg på nytt dagen etter med morgen urin og den var klar negativ forventet mens var i dag men det er ikke dukket opp noe, men har murringer i magen og intense smerter i korsryggen. Innbiller jeg meg at jeg er gravid? Hvorfor positiv og så negativ?

Vedlegg

• IMG_20200228_194534.jpg
    IMG_20200228_194534.jpg
    16,8 KB · Visninger: 681
Akkurat det samme her. IKM i forgårs, fortsatt negative tester og null mens..

Vedlegg

• 20200228_193020.jpg
    20200228_193020.jpg
    19,7 KB · Visninger: 1.224
Hvilke tester er brukt? Hvis den første du tok er sensitiv for 10 mlU og andre du tok er sensitiv for 25 mlU, kan det hende at det trengs en dag til bare før utslag, da hCG fordobles ca annenhver dag.

Ser en tydelig rosa linje på testene dine!

Jeg fikk en positiv clareblue og rfsu da jeg hadde min eggløsningsdag. Trodde først jeg var gravid. Men testene ble negative dagene etter, og TR dukket opp to uker senere. Diskuterte dette med min gynekolog, da jeg syns dette var veldig pusselig.. og forvirrende.

På din rosa her ser jeg jo tydelig en linje i likhet med den jeg tok første gangen..
Jepp. På bildet er den positive ett døgn og litt svakere enn den først var, men min og din er jo fryktelig like.

Jeg har tatt 3 ulike tester (inkl.samme som ble positiv), men fortsatt negativt her..

Ser en tydelig rosa linje på testene dine!

Jeg fikk en positiv clareblue og rfsu da jeg hadde min eggløsningsdag. Trodde først jeg var gravid. Men testene ble negative dagene etter, og TR dukket opp to uker senere. Diskuterte dette med min gynekolog, da jeg syns dette var veldig pusselig.. og forvirrende.
Sa gynekologen din noe fornuftig om dette? Er så rart

Min gynekolog hadde ikke vært borte for noe slikt før, men kollegene til min gyn mente dette kunne vær tilfellet. Da hormonene kan være noe like (HCG OG LH). Progesteron nivået ble målt og min ultralyd kunne tyde at jeg da hadde hatt en eggløsning.
Syns dette gjør det vanskelig om å stole på positive graviditets-tester. Er selv en av de som tester ofte og tidlig.

Min gynekolog hadde ikke vært borte for noe slikt før, men kollegene til min gyn mente dette kunne vær tilfellet. Da hormonene kan være noe like (HCG OG LH). Progesteron nivået ble målt og min ultralyd kunne tyde at jeg da hadde hatt en eggløsning.
Syns dette gjør det vanskelig om å stole på positive graviditets-tester. Er selv en av de som tester ofte og tidlig.
Dette er kun 2. Mnd jeg tester. Første mnd jeg testet tok jeg en tidlig å den var negativ. Tre dager senere fikk jeg mens. Med denne testen ventet jeg til dagen før forventet mens. Svakt positiv... Dette var til og med uten morgen urin. Å med test nr to så er det ikke antydning til strek med morgen urin. Jeg blir helt tullete her

Dette er kun 2. Mnd jeg tester. Første mnd jeg testet tok jeg en tidlig å den var negativ. Tre dager senere fikk jeg mens. Med denne testen ventet jeg til dagen før forventet mens. Svakt positiv... Dette var til og med uten morgen urin. Å med test nr to så er det ikke antydning til strek med morgen urin. Jeg blir helt tullete her
Skulle trodd vi var samme person. Har testet daglig nå (morgen), fortsatt negativt.

Back
Topp