Fikk penicillin i dag og Flutide ...Har akkurat det samme.. er bare å smøre seg mef tålmodighet sa legen her..
God bedring til deg... Slitsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk penicillin i dag og Flutide ...Har akkurat det samme.. er bare å smøre seg mef tålmodighet sa legen her..
Tuusen takk håper alt er fint med dereHuff a meg, frøken Sender deg mange god bedring klemmer
Takk Kun brukt Cosylan på natten, for å soveGod bedring.
Ikke bruk cosylan som er hostedempende. Da får du ikke opp slimet og blir bare syk lenger er min erfaring. Få opp dritten. Hvil masse og se på Netflix
Haha, da har du jo noe å glede deg til, fin film det.Takk Kun brukt Cosylan på natten, for å sove
Begynte med Penicillin og Flutide i går, så regner med at det virker fort
Tror jeg har sett det meste på Netflix nå haha, med unntak av Bodyguard
Det er en ny britisk serie som har kommet veldg bra ut Gleder meg til å se denHaha, da har du jo noe å glede deg til, fin film det.
Har du sett The Ranch? Jeg elsker den serien
Får du ikke sove i natt du heller?
Takk det samme. Er det virus så får man ingenting.. har gått i 2 uker og hoster til jeg spyr. Hostesafta funker heller ikke, så må bare smøre meg med tålmodighetFikk penicillin i dag og Flutide ...
God bedring til deg... Slitsomt
Utrolig kjipt! Kjedelig at man ikke kan gjøre noe mot virus.. Hostesaft virker ikke bra her heller, men det gjør det ikke med nedre luftveisinfeksjoner heller.Takk det samme. Er det virus så får man ingenting.. har gått i 2 uker og hoster til jeg spyr. Hostesafta funker heller ikke, så må bare smøre meg med tålmodighet
Fy søren, så uflaks du haddeJeg hadde nettopp en heftig runde med halsbetennelse og bihuler, og rundet det hele av med bronkitt. Sistnevnte ga seg gradvis etter rundt to uker, men jeg er fortsatt litt tungpustet og hoster litt på kvelden en uke etterpå.
God bedring til deg
Fy søren, så uflaks du hadde
Tusen takk Mye bedre nå