Først influensa og deretter bronkitt....

Huff a meg, frøken:( Sender deg mange god bedring klemmer:Heartbigred
 
God bedring.

Ikke bruk cosylan som er hostedempende. Da får du ikke opp slimet og blir bare syk lenger er min erfaring. Få opp dritten. Hvil masse og se på Netflix ;)
 
God bedring.

Ikke bruk cosylan som er hostedempende. Da får du ikke opp slimet og blir bare syk lenger er min erfaring. Få opp dritten. Hvil masse og se på Netflix ;)
Takk :) Kun brukt Cosylan på natten, for å sove :)

Begynte med Penicillin og Flutide i går, så regner med at det virker fort :)
Tror jeg har sett det meste på Netflix nå haha, med unntak av Bodyguard :D
 
Takk :) Kun brukt Cosylan på natten, for å sove :)

Begynte med Penicillin og Flutide i går, så regner med at det virker fort :)
Tror jeg har sett det meste på Netflix nå haha, med unntak av Bodyguard :D
Haha, da har du jo noe å glede deg til, fin film det.

Har du sett The Ranch? Jeg elsker den serien :D

Får du ikke sove i natt du heller?
 
Haha, da har du jo noe å glede deg til, fin film det.

Har du sett The Ranch? Jeg elsker den serien :D

Får du ikke sove i natt du heller?
Det er en ny britisk serie som har kommet veldg bra ut :) Gleder meg til å se den :D
The Ranch har jeg ikke sett. Spennende? :)

Har vært mye våken de siste nettene, men sovnet til slutt hehe. Hva med deg?:)
 
Jeg hadde nettopp en heftig runde med halsbetennelse og bihuler, og rundet det hele av med bronkitt. Sistnevnte ga seg gradvis etter rundt to uker, men jeg er fortsatt litt tungpustet og hoster litt på kvelden en uke etterpå.

God bedring til deg :)
 
Takk det samme. Er det virus så får man ingenting.. har gått i 2 uker og hoster til jeg spyr. Hostesafta funker heller ikke, så må bare smøre meg med tålmodighet
Utrolig kjipt! :( Kjedelig at man ikke kan gjøre noe mot virus.. Hostesaft virker ikke bra her heller, men det gjør det ikke med nedre luftveisinfeksjoner heller.
Penicillinen og Flutiden har hjulpet meg MYE. Nå sover jeg, og slimet har avtatt masse. Kun tørrhoste igjen for det meste. Så det kiler en del.
Fortsatt god bedring til deg.

Hvis du blir verre, så ta en ny CRP for å se om det har blitt bakterielt. Det skjedde med meg.
 
Jeg hadde nettopp en heftig runde med halsbetennelse og bihuler, og rundet det hele av med bronkitt. Sistnevnte ga seg gradvis etter rundt to uker, men jeg er fortsatt litt tungpustet og hoster litt på kvelden en uke etterpå.

God bedring til deg :)
Fy søren, så uflaks du hadde :(
Tusen takk:) Mye bedre nå:)
 
Back
Topp