Først begravelse - så ultralyd <3

treskatter

Forelsket i forumet
Litt av en kontrast.... Tristeste begravelsen jeg har vært i :( lille gullet til beste venninen min døde i mors liv en uke før termin :(

Hadde legetime i ettermiddag - prøvde å bytte den da jeg følte ikke det passet samme dag som begravelsen. Men legen skal på ferie, så måtte bare ta den.

Min mann var med, og vi fikk se det lille knøttet vårt og fine hjerteslag fikk vi høre <3 ble satt en dag frem, så er 10+2 nå <3 en fin avslutning på en trist dag...

Huff! Har tenkt masse på hun venninnen din:( en mor skal ikke måtte begrave sitt barn! Men veldig godt alt var bra på ul i dag! <3

Huff! Har tenkt masse på hun venninnen din:( en mor skal ikke måtte begrave sitt barn! Men veldig godt alt var bra på ul i dag! <3

Jeg tror alle blir preget av det hun og familien går gjennom nå <3 man skal ikke begrave sitt eget barn...

Helt grusomt at noen må oppleve det.. Har samme historie i venninnegjengen. Håper venninna di har god støtte rundt seg.

Sånt gjør at jeg ser på svangerskapet og dattera mi i helt annet lys - det er viktig å sette pris på det vi har. Håper dere også klarer å glede dere over hjerteslagene - selv på en sånn dag.

Huff:( det er trist når man mister så seint ja! Bra, du fikk en god avslutning da

Back
Topp