førr ei mor eg e...

jannikesprofil

Glad i forumet
har vært deppa og lei i flere dager no,og plutselig fikk eg bare nokk,tårene rant og eg gråt som eg ikkje har gjort på flere år..klarte ikkje stoppe og stakkars jenta mi prøvde fortvilt å trøste ho mamma og gidde meg klemmer og slikt..huff følte meg skikkelig ensom da førr mannen min er på nattevakt.. syns så synd i jenta mi,har dårlig samvittighet, sku jo ikkje grått framfor ho stakkar...

sorry måtte bare få ut litt,kjenne enda eg har masse på lager,vil bare gråte enda mer...
Må være hormoner...

Tror ikke det er noe problem.
Prøv å prat med henne, og la henne trøste deg.
Så lenge det ikke er noe som skjer kjempeofte så hun blir bekymra, vil det nok gå helt bra [:)] Barn BØR vite at foreldrene er mennesker med følelser de også, spesielt når de blir eldre.

ORIGINAL: Blondy*

skjønner hva du mener[:)]

men de små må jo også få se at mamma å pappa har følelser?[:)]
så lenge det ikke var kjempe dramatisk og skremmende, og at det ikke er nonstop, så går d nok bra [:D]
er så trist når de skal trøste sånn, men det betyr jo også at de vett å de skal gjøre[8D]
sign, jeg har hatt mye hormoner, du har lov å gråte [:)]

d letta ei lita jentes morshjerte...har aldri grått slik framfor ho før så d er ikkje noe ho e vandt med å se akkurat..men ho var så god og trøstende lillepia mi..[:)]

ORIGINAL: *katrine25*

ORIGINAL: Blondy*

skjønner hva du mener[:)]

men de små må jo også få se at mamma å pappa har følelser?[:)]
så lenge det ikke var kjempe dramatisk og skremmende, og at det ikke er nonstop, så går d nok bra [:D]
er så trist når de skal trøste sånn, men det betyr jo også at de vett å de skal gjøre[8D]
sign, jeg har hatt mye hormoner, du har lov å gråte [:)]

Back
Topp