Førerkort app

Jepp:) Har alltid førerkortet med meg, men det kan jo skje en glipp. Greit å ha en plan B, og en billig forsikring for å unngå bot.

Jepp! Så surrete som jeg er så har jeg ventet på den siden i januar eller noe da jeg leste den skulle komme til høsten:happy:

Yes lastet ned! har tenkt på det flere ganger hvis jeg drar fra lommeboken hjemme :)

Lastet ned nå. Ble overrasket over at førerkortet mitt ikke er gyldig så lenge som jeg trodde. Ikke fått med meg at det er en ny regel her :)

Lastet ned i dag. Har alltid førerkort med meg i dekselet på mobilen, men det kan skje at en av ungene har dratt ut kortene eller at de har falt ut, så en ekstra sikkerhet der :)
Kjekt å lett kunne se hva jeg har lov til å kjøre og, når jeg bor på bondelandet, og jeg ble påminnet om at førerkort må fornyes innen 2032 :)

Her ble det litt smør på flesk da førerkortet ligger i mobilmappa, så begge blir glemt om man glemmer en av dem... Ikke lett å ikke ha mobilen limt fast i hånda...

Har lastet ned. Har alltid sertifikatet liggende i bilen, og når jeg en sjelden gang kjører en annen bil så blir det glemt. Så dette var lurt!

Jeg trengte den visst i to dager uten å vite det. De to første dagene jeg hadde den.
Jeg trodde lommeboka lå i jobbveska. Det viste seg den lå i jakke lomma. På den jakka jeg ikke tok på meg 1. og 2. Oktober.

Fint da at jeg hadde med meg lappen likevel, også har jeg i likhet med Tamara funnet ut at mitt må fornyes før jeg trodde. Innen 1.1.33 mitt som er oppgitt å ha varighet til 2079 på det fysiske kortet mitt.

Men det gjelder jo ca halve landet så jeg regner med "noen" minner meg på det om jeg glemmer det innen den tid

Back
Topp