Førerkort app

Jepp, genialt for meg som stadig vekk går noen dager eller uker uten å vite hvor førerkortet er :p

Jepp, i morges fikk jeg bare feilmelding pga for mange prøvde, men i ettermiddag fikk jeg lastet ned førerkortet mitt

Syns det var bra, men tydeligvis noe feil/bugs her?

Vedlegg

• FB_IMG_1569958329986.jpg
    FB_IMG_1569958329986.jpg
    10 KB · Visninger: 51
Ingen behov for det. Førerkortet har jeg alltid med meg.
Jeg syntes det er greit å ha til de dagene jeg glemmer lommeboka. Så slipper jeg være bekymra for kontroll. 99.8% av dagene har jeg den med

Jeg syntes det er greit å ha til de dagene jeg glemmer lommeboka. Så slipper jeg være bekymra for kontroll. 99.8% av dagene har jeg den med

Jeg har førerkortet i dekselet eller det coveret til telefonen eller hva det nå heter... Og telefonen har jeg som regel alltid med mens jeg kjører bil. :)

Jeg har førerkortet i dekselet eller det coveret til telefonen eller hva det nå heter... Og telefonen har jeg som regel alltid med mens jeg kjører bil. :)
Det hadde jeg før men jeg har ikke sånt cover/deksel på denne mobilen

Jepp. Lasta den ned i går kveld. Eller, rettere sagt i natt :p

Geniat, siden jeg innimellom glemmer lommeboka. Og jeg vil ikke ha deksel på mobilen til kort. Blir så tykt å holde i for mine små hender.

Har egentlig alltid lommeboken liggende i bilen, så har ikke bruk for appen, men kjekt å ha i tilfelle jeg en gang tar lommeboken med meg inn :)

Lastet ned ja

Back
Topp