Før, under og etter fødsel huske tips liste!

hehe, kjenner det er mye jeg har glemt siden sist [:)] har jo tenkt og opplevd mye av dette, men sitter ikke den dag i dag [:)]
 
Skal du ha jentebaby?
Ikke bli redd om det kommer litt blod i bleien til babyn. Jentebabyer kan ofte ha en minimens første tiden etter fødsel.
Min snuppe blødde da hun var en dag gammel og jeg ble litt redd, men ble fort roet ned av jordmor.[:D]
De har så mye hormoner i kroppen at det og at det kan komme råmelk fra brystet dems også er normalt.[8D]
 
Kan anbefale (for de som liker musikk da) å ha det med. Tror alle føderom har cd spiller.
Sist fødsel tok jeg med en cd som heter Dreams, litt klassisk musikk med noe panfløyte innimellom.
Nydelig å beroligende cd. Den har jeg self klart å miste eller har forlagt en plass nå så jeg må se om jeg finner en ny eller så kjøper jeg en zamfir cd. Bare rolig Panfløyte musikk.
Jeg følte da at jeg hadde noe å fokusere på der.
 
Så kjekk liste [;)] Kanskje vi kan få den inn under viktigste tråder? Tror jeg kan ha godt av å lese denne enda en gang når det nærmer seg mer [:)]
 
ORIGINAL: caroaj

Skal du ha jentebaby?
Ikke bli redd om det kommer litt blod i bleien til babyn. Jentebabyer kan ofte ha en minimens første tiden etter fødsel.
Min snuppe blødde da hun var en dag gammel og jeg ble litt redd, men ble fort roet ned av jordmor.[:D]
De har så mye hormoner i kroppen at det og at det kan komme råmelk fra brystet dems også er normalt.[8D]


Phu, det var godt du sa! Tror jeg hadde dødd av bekymring om jeg hadde sett blod i bleia og ikke visste det du sa nå [;)] Så takk for den!

Ellers super kjekk tråd/liste! [:)]
 
Nå har jeg oppdatert lista igjen. [:)]
kjempe kos at dere liker den.

Vet ikke hvordan eller hvem som legger sånne tråder på viktige tråder lista. Hvis noen vet får de gi meg et hint, så skal jeg se om det kan ordnes.
 
Back
Topp