Før og etter bilder. Pupper

Bollapinnsvin

Elsker forumet
Ikke den mest sexy bh`n, men den må jeg ha på i 4 uker [:D]

Kommer ikke til å la bildene ligge så altfor lenge altså [;)]

heldig du er[:D]

Det ble jo en fint resultat.

Gratulerer!!![:)]

Åeh åeh åeh! Jeg vil og ha!

Kjempebra ble det![:D]

Fikk du det dekt eller måtte du betale det selv? Hva er kriteriene for å få det dekt? Kan ta det på PM hvis du vil![:)]

ORIGINAL: *Tullann*

heldig du er[:D]

Ja, jeg føler meg ganske heldig!!!

Og Munter: Det tar litt tid før de blir "fine" da. Mye var gjort på 4 uker så legen [;)] Men takk alikevel [:)]

Egentlig har jeg ikke sansen for silikon eller saltvannspupper...men må ærlig innrømme at dette var ett meget flott resultat[;)][:D]

Selv samboer sa at det var flott at du ikke hadde tatt helt av[8D]

ORIGINAL: MiaC

Åeh åeh åeh! Jeg vil og ha!

Kjempebra ble det![:D]

Fikk du det dekt eller måtte du betale det selv? Hva er kriteriene for å få det dekt? Kan ta det på PM hvis du vil![:)]

Kjør på! [;)]

Fikk ikke dekt nei. Det må være kosmetisk for at man skal få det dekt. JEg har ikke undersøkt det så nøye altså. Men hørte om ei som fikk det dekt fordi hun hadde stor forskjell på puppene! Altså en liten og en stor [:)]

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Egentlig har jeg ikke sansen for silikon eller saltvannspupper...men må ærlig innrømme at dette var ett meget flott resultat[;)][:D]

Selv samboer sa at det var flott at du ikke hadde tatt helt av[8D]

Takk skal du ha altså! Koselig å høre det. Men selv om jeg var litt i tvil om jeg skulle legge ut bilder ennå. For som nevnt før så tar det litt tid før fasongen blir fin [:)]

Du å du..heldiggrisen !!!!

De ser veldig bra ut...jeg syns jo dem så ok ut på det første bildet åsså..

Jeg har vist ikke fått med meg hvorfor og hva du har gjort...[8|]

Sexy mama!!! [;)][:D] Det blei jo et kjempe resultat jo!

Blir sikkert veldig bra når hevelsen går ned! også må jeg si at du har utrolig flott mage til og ha født 3 barn!! Dumma! [;)]

Her har jeg født ett og den henger og slener [:'(]

Forresten:

FOR EN MAGE!!!!!!!
Ser ikke ut som du har fødd no barn[:D][:D][:D][:D]

Så snille dere er med meg da jenter!!! Tusen takk!!! [:)][:)][:)]

Og Kråke: har lagt inn silikon fordi mine slitne pupper var HELT tomme etter 3 barnefødsler [:'(]

åååå så bra det ble, og kommer til å bli.[:D][:)] jeg vil, jeg vil!! gratulerer med nye fine pupper[:)]

ORIGINAL: HeleneHarefrøken

åååå så bra det ble, og kommer til å bli.[:D][:)] jeg vil, jeg vil!! gratulerer med nye fine pupper[:)]

Nei akulle absolutt ikke tro at du har født 3 barn. Jeg har født 2 og DET VISES da....grrrr[:@]. Puppene ser ut som vrengte bukselommer....[:'(]

ORIGINAL: Ramnan78

ORIGINAL: HeleneHarefrøken

Nei akulle absolutt ikke tro at du har født 3 barn. Jeg har født 2 og DET VISES da....grrrr[:@]. Puppene ser ut som vrengte bukselommer....[:'(]

Derfor jeg valgte å gjøre noe med det.....

ORIGINAL: *Tullann*

Forresten:

FOR EN MAGE!!!!!!!
Ser ikke ut som du har fødd no barn[:D][:D][:D][:D]

Supert resultat, de hadde jeg vært fornøyd med!

Kjempe flotte ble de ja[:)] Tenker din kjære mann er fornøyd[;)]

Også må jeg si meg enigmed de andre her. Du har no en flott mage og. Hadde ikke gjort meg noe å hatt den nei

kjempe flotte! Jeg har også lyst på "nye" pupper[:)] må vente til jeg er ferdig med ammingen[&:]  Hvor mye kostet det??

Back
Topp