Før i tiden

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Mamma kunne fortelle meg i dag at jeg var litt over 3 mnd da jeg spiste mosa middagsmat, fikk smake på alt å det jeg ikke likte ble erstattet av puppen, søskenbarnet mitt var ikke fylt 3 mnd engang før hun fikk noe annet enn melk... Er 26 år siden dette.. Fikk nesten litt bakoversveis der jeg satt :p de tok det ikke så tungt sa mamma :p

Ja, en får høre mye rart om hvordan de gjorde det før i tida. Bestemor blant annet. Da var det jaggu meg andre tider gitt ;)

Hehe, ja. Tanten min forteller stadig om da hun ble flasket opp på utvannet skummetmelk. "Fortidens morsmelkerstatning" :p

Da jeg var baby brukte alle honning på både puppen, pga sår, og sutten for at vi skulle ta den.. Det er jo veldig fyfy idag.. :p og skrikekurer ble brukt aktivt i mannens familie.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg fikk grøt fra 2 mnd og brødskive fra 3 mnd. Middag fra 4 mnd... Ikke å anbefale siden jeg sliter utrolig mye med magen nå! :(

Svigermor forteller stadig om hvordan samboeren ble flasket opp på utblandet kumelk. Bare tull med denna erstatninga i dag får jeg stadig høre. Mye billigere å gjøre det sånn :P
Jotakk, men jeg velger å kjøpe Hipp jeg! ;)

Jeg ble satt hos dagmamma da jeg var 4 mnd :) Og da jeg skulle legges for kvelden (lå på magen), satt de og holdt hodet mitt ned mot madrassen så jeg ikke skulle opp med det.

Back
Topp