Før fødseln starta..

LilleLisska

Forumet er livet
Kordan form va du i da?

Har suuuuper ondt i hodet nu, ondt i magen. Kjennes ut som det ska bygge sæ opp til bløtmage.. [&:]
Og tidligst i kveld hadde æ en del mensmurringer [&:]

Men kan nu enda gå ei stund med ondt.. fjerde dagen me ondt! Vil ikke klage, men har jo ondt..
Men kan gå like fort over som det starte [&o]

Det jeg vet i dag som jeg kunne tatt som et tegn da, var at jeg hadde ekstremt vondt i ryggen. Har vært plaget med det ofte. Men DA var det skikkelig vondt...

ORIGINAL: Ida82

Det jeg vet i dag som jeg kunne tatt som et tegn da, var at jeg hadde ekstremt vondt i ryggen. Har vært plaget med det ofte. Men DA var det skikkelig vondt...

Aha..men du va ikke i dårlig form ? Kvalm osv..

eg var helt fin dagen før. ingen tegn på noe

Var i helt normal form,begynte rett på rier. Men da de starta fløy jeg på do i ett kjør. Både nr 1 og 2[8D]

Kan ikke huske at jeg var i noen spesiell form.. skjedde så brått og uventet at jeg ikke husker heller.. ikke noe spesielt jeg la merke til i alle fall[;)]

Lykke til med fødselen[:D]

Var i veldig fin form egentlig.

Jeg hadde spydd hver dag hele svangerskapet, men den dagen fødselen starta (1. juledag for mitt vedkommende [8|]) var jeg i veldig fin form.

To dager før fødselen så MÅTTE jeg ha frukt. Epler, pærer, appelsiner.... u name it. Hadde gått i nesten 9mnd uten å ha rørt ei frukt, og på de to dagene så spiste jeg mer frukt enn hva jeg har gjort i hele livet tror jeg[8D] Sikkert kroppen som lada opp[:D]

Mange goe hær [:D]

Takk for lykkeønskingen [;)]

Jeg var i veldig fin form samme dag som riene startet,kom akkurat hjem fra jordmor,der vi akkurat hadde pratet om det var noen tegn på at noe var på gang,og det var det ikke. Kom inn døra hjemme en time senere og vips så startet riene,hehe,ganske ironisk da[:D] Begynte pent til å begynne med da[;)]

Mange som får rennaræv når fødselen er på tur[:)]
Lykke til lille du!

ORIGINAL: Novembergull

Mange som får rennaræv når fødselen er på tur[:)]
Lykke til lille du!

Hørt om det ja [:D]
Jo takk [;)]

Guffen, følte på kroppen at det nærmet seg.. Hadde løs mage, var kvalm osv..[;)]

Vondt i magen(som jeg ikke skjønte hadde noe med fødsel å gjøre).

Back
Topp