Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg gikk over med eldste og da hadde jeg svangerskapsdiabetes og vekstestimering viste stor baby. Men det praktiseres nok litt forskjellig avhengig av type diabetes og sånt. Jeg trodde i alle fall ikke de ville la meg gå over, men det ble ikke satt igang noen tiltak, ingen ekstra kontroller eller noe.
Jeg har både gått over termin og født 3 uker før termin. Denne gangen tror jeg at jeg kommer til å gå over.
Storebror kom 6 dager før tiden, så håper og regner med at jeg ihvertfall ikke går over denne gangen.
Men har faktisk hørt om flere tilfeller hvor det kan skje, selv om det er nr. 2, så man vet jo aldri
Veldig usikker, for alle svangerskap er jo ulike. Vannet gikk 4 dager over termin sist gang. Om det blir før, etter eller på termin er ikke så viktig for meg, så lenge jeg får oppleve det rushet med at vannet går og den sikkerheten med at "NÅ er det i gang!" kontra å gå rundt og luuuure og kjenne på om det er rier eller bare sterke kynnere.