Følte du deg klar for å bli mamma da testen var positiv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Ja, helt tipp topp klar ♡♡ Gleder meg veldig til liten baby igjen!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

jupp. men ikke klar for å bli tjukk :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ja veldig :)

Ja! Hadde venta på positiv test i 2.5 år så føltes veldig deilig!:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig klar! Lyst på en til da førstemann straks er 1,5 år:) tenker det blir perfekt aldersforskjell mellom de:)

Veldig klar ja :)
Storebror blir 2 i desember og ville ha 2-3 år mellom :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Veldig klar for å bli mamma igjen, ja :D

Veldig klar! Lyst på en til da førstemann straks er 1,5 år:) tenker det blir perfekt aldersforskjell mellom de:)
Samme her :-) Storebror er 15 mnd nå. Tror det blir en grei aldersforskjell :-)

♡Liten spire 2015♡

Ja, men føles veldig fjernt å skulle være mamma! Og en ting er at det kommer en baby, men at dette skal bli til et barn og senere en tenåring er ennå rarere. Haha! Det er jo lenge til, men tenker fortsatt på det

Ja, men føles veldig fjernt å skulle være mamma! Og en ting er at det kommer en baby, men at dette skal bli til et barn og senere en tenåring er ennå rarere. Haha! Det er jo lenge til, men tenker fortsatt på det
Ja, eldste jenta mi er 10 år og jeg er liivredd for livet som tennårings mamma :-O :-P

♡Liten spire 2015♡

Ja :) har to fra før, men gleder meg til å bli trebarnsmor og alle utfordringene som kommer! :)

jaaaa, men også litt skummelt.. fra 1 til 2 barn er visst en stor overgang har jeg hørt

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Samme her. Gleder meg veldig, men må helt ærlig si at jeg er veldig nervøs for å gå fra 1 barn til 2. 2 åringen vår er verdens enkleste gutt, og vi har ikke måtte forandre hverdagen eller "livstil" noe særlig. Nå kjenner jeg litt på at vi må nok ofre mer med to. Men det vil jo bli dobbelt så mye kjærlighet og glede i huset:)

Ja jeg er veldig klar for å bli mamma igjen ♡

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

NEI, så absolutt ikke!! Kunne ikke annet enn å gråte da jeg så at testresultatet var positivt.. har to barn fra før og minste vil være like rundt 1,5 år når nr 3 kommer... hjelpes!! Da er det greit å ha forum som dette, der mange mødre deler så mye positivitet!:)

Nei, var helt uforberedt. Er ikke vant til tanken enda, men merker at jeg opplever graviditeten som mer selvsagt enn da det plutselig kom en strek til.

Sent from my iPad using BV Forum

Nei! Vet ikke hva jeg skal forvente og føler mye burde vært på plass først. Men det er for all del koselig. :-)

Back
Topp