Mininummer2
Betatt av forumet
Vår katt protesterer tror jeg.. to ganger på ei uke har hun tissa inne ellers er hun like kosere og klengete som hun pleier, men hun har aldri likt å ligge på fanget da, skal ligge ved siden av oss i sofaen eller bæres på armen.. mistenker at hun hører hjertet på babyen, for av og til når hun har hodet i høyde med magen min, kan jeg se at hun reagerer på en lyd hun ikke skjønner hvor kommer fra, og som ikke jeg hører.. Hun er supertålmodig med små barn, og leker med dattera til ei venninne. Katten er 8 mnd og jenta 7 mnd så det er veldig fint å se. Er spent på hvordan hun kommer til å reagere på en helt nyfødt baby, men det finner vi ut av.
Viktig å sjekke om hun har fått urinveisinfeksjon om hun plutselig tisser inne men det kan også være markering av hennes hus nå når det er et nytt medlem på vei
Her peip hunden til hun fikk sove i senga med meg de første 2 mnd. Hadde en del sterke magesmerter om natten i den perioden og hun skulle tydeligvis passe på nå har både magen og hunden roet seg, hehe