Følsom?

Onskerbaby2

Blir kjent med forumet
Flere her som er veldig følsomme, eller tar lett til tårene?

Har ei på 5 år som ble skrevet inn på skolen idag, å jeg sto å gråt som bare det, sammen med de andre foreldrene. Hahah, huff! 6 uker på vei å veldig følsom :hilarious:

Du er ikke alene:p
Hvis jeg ser noe veldig fint, presser tårene på. Noe som gjør meg stolt, presser tårene på.
Og i neste øyeblikk, hvis noe ikke er sånn som jeg vil ha det. Kommer frustrert tårer. Kan trygt si jeg ikke er normal for tiden :hilarious:

Åh samme!! :hilarious: Det er morsomt å tenke på i ettertid, men der og da er det så frustrerende siden jeg som regel ikke vet hvorfor jeg gråter - om det er gode eller dårlige tårer... Det er så overveldende med følelser som bare braser ut! :nailbiting:

Samboer snudde seg vekk da jeg prøvde å vise han ENDA en kattevideo (hahaha skjønner hvorfor) og jeg begynte å hulk-gråte. Var hoven i ansiktet til neste dag! :hilarious: Så lett kan det snu liksom.

Yes. Jeg så på regnbue Ruby på nrk igår med sønnen. Der fikk elefant ordfører ring ring en fotobok av alle innbyggerne i regnbue byen. Han ble så rørt av gaven, du kan tru jeg gråt. :hilarious:

Jepp! Og jeg gråter lite til vanlig. Måtte holde skikkelig igjen når samboer viste en nydelig rørende film om en hund en dag. Ville vanligvis ikke reagert så mye på det og sagt han er bløthjerta:hilarious:

Jeg gråter når jeg blir lettet nå! Leste et par positive fødselshistorier på babyverden, og gråt fordi jeg ble lettet over at det finnes gode opplevelser også! (Synes man hører så mange fæle historier).

Kan skrive under på denne! Jeg gråt når jeg kom hjem fra jobb i dag. Var bare så utrolig glad for å være hjemme etter en litt tung dag :sorry: Er ganske lettrørt fra før, men nå er det ekstremt. Gråter av alt og ingenting, og noen ganger vet jeg ikke om det er fordi jeg er glad eller lei meg. Akkurat nå jobber jeg med å holde tilbake tårene fordi jeg ikke dro innom butikken på tur hjem fra jobb :)

Jeg gråt så tårene trillet av en reklame for et oppussingsprogram tidligere i kveld :smiley-ashamed008 stakkar mannen, han skjønner ingenting :laughing002:laughing002

Jeg er også super følsom. Blir fort rørt, kan begynne å gråte når jeg er sliten og frustrert, om jeg trenger nærhet/holde hånd/klemme og ikke får... er følsom fra før, men ikke på langt nær slik jeg er nå:inpain:

Ikke se sånne filmsnutter av folk som kommer hjem til familien fra militæret, sier jeg bare :sad015 :D Jeg satt og hiksta over tanken på å skulle dra fra barnet mitt over lengre tid.

Snart i uke 19- og fortsatt følsom innimellom...

Begynte nettopp å grine i bilen da radioen spilte «Optimist» av Jahn Teigen- for ble så trist av at han er død...

Lord altså...

Sniker:) Jeg hadde hylgrått av det til vanlig også jeg, men er nok litt mer nærtagende og følsom nå ❤️

Jeg er hverken følsom eller hormonell :confused013 Til vanlig gråter jeg av triste filmer eller rørende program, men ikke no særlig mer nå som jeg er gravid. Samboeren er nok fornøyd med det :hilarious:Mulig det kommer senere...er jo bare halvveis :rolleyes:

I begynnelsen kunne jeg ty veldig lett til tårer eller latter. Det var liksom enten/eller. Er bedre nå heldigvis (uke 19), men jeg er nok litt overfølsom enda.

I begynnelsen kunne jeg ty veldig lett til tårer eller latter. Det var liksom enten/eller. Er bedre nå heldigvis (uke 19), men jeg er nok litt overfølsom enda.
Fikk hysterisk latteranfall av et meme forleden kveld. Lo så jeg nesten ikke fikk puste, og det varte i flere minutter!

Back
Topp