Følsom luktesans (haha)

Ønskespiren <3

Andre møte med forumet
Jeg har slitt VELDIG med lukter i det siste, alt fra mine egne do besøk til søplelukt [emoji23] jeg kaster opp med en gang det kommer en lukt jeg ikke liker!
Samboer bare ler og ler for jeg brekker meg av alt!
Noen som har noen tips? [emoji16]

Jeg spyr ikke men har en syyyk luktesans! Er helt grusomt.. skulle skjære pølser isted.. men det måtte jeg deligere bort for det var grusomt..

Jeg spyr ikke men har en syyyk luktesans! Er helt grusomt.. skulle skjære pølser isted.. men det måtte jeg deligere bort for det var grusomt..
Pølser klarer ikke jeg heller, helt grusomt!

Jeg synes plutselig at til og med astmamedisine til jentungen lukter fryktelig... Har absolutt ingen råd, men du er ikke alene!

Tar i mot gode råd selv ass :p enn så lenge er jeg kjempeglad for at kjæresten slukner på sofaen etter kveldsmaten... og blir der over natta. For jeg takler ikke sove-ånden hans. Har også helt avsmak på lukten av grillkrydder og kyllingvinger (æææææsj) :p

Har slitt med det vært svangerskap, men det har ikke våre så ekstremt så lenge dette svangerskapet...
Reagerer enda, men langt i fra så mye som jeg pleier :D
Og godt er det:p

Helt forferdelig! Her er det ekstremt mange rare lukter:yuck: flåing av rådyr, rått elgkjøtt og saue-og hestebæsj er vel de verste nå. Og tacolukt:hungover:
Jeg må åpne munnen, "lukke" nesa og puste veldig konsentrert.

Jeg har grønnsåpevann på plaster og plastrer det på armen (akkurat slik at det ikke vises bak genseren) om jeg må gå på legekontoret eller en plass det stinker.. så sitter jeg med «hånden på haka» å sniffer på det for å stenge ute verste odøren.. haha, vet jeg er rar, men gjør alt for å ikke spy:cat:

og lukten av andre som har vært på do før meg....omg da spyr jeg med en eneste gang :depressed:

Back
Topp