Følsom .? Ja!

CurlySue

Glad i forumet
I dag kjørte vi en for å gå på tur enn annen plass enn vanlig med hunden vår. Jeg fikk se et overkjørt dyr og spør min man hvilket dyr det var. Han sier er du sikker på at du vil vite det? Ja sier jeg. Det var et ekorn sier han, og med en gang begynner jeg å grine. Tårene triller og jeg ler. Griner normalt ikke for sånt. Men er veldig følsom for tiden :)
 
Jeg og.. satt og sippet til en film i går. Veksler på å være glad og lei meg hele tiden føler jeg.. slitsomt å ikke ha helt kontroll på følelsene..
 
:knegg: Hormonene i full sving fra dag 1

Skal bli spennende mnd'er framover laughing6
 
Jeg satt å så på en serie på Netflix på morran i dag og tårene bare rant plutselig.. var noe koselig men samtidig litt trist. Det kan fint komme noen tårer til en film en gang i ny og ned men følte skikkelig på at det bare var pga hormoner denne gangen[emoji23][emoji23][emoji85]
 
Jeg har ikke hatt kontroll på følelsene siden første graviditet [emoji849] griner av alt mulig, 17 mai tog, reklamer, hvis mini har tegnet i barnehagen, Barne-TV (Karsten og Petra er virkelig ille), kjenner også at den gravidhjernen kommer snikende
 
Jeg begynte å grine da de på nyhetene viste fra Ingrid Espelids gravferd og de i begravelsen hedret henne med å gå med persilledusk i knapphullet
 
Jeg fikk totalt klikkings her hinn dagen på fotballkamp :) Har aldri kjent at jeg har blitt så sint før.. :)
 
Back
Topp