Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja husker også at jeg fulgte med på masterchef Australia i 3-4 sesonger, men så ble gubben så lei av at jeg skulle se det nesten hver dag når det gikk. Så måtte slutte for husfedens skyld [emoji4]Melk er morsomt. Ellers elsker jeg Masterchef Australia og UK. Har tatt opp Aber Bergen, men ikke begynt å se sesong 2 ennå. Ser også gjerne The Voice
De siste sesongene de har sendt, har jeg sett. Håper på ny sesong snart Jeg må ta det opp, så ser jeg når jeg kan. Men, er jo alene, så ingen som irriterer segJa husker også at jeg fulgte med på masterchef Australia i 3-4 sesonger, men så ble gubben så lei av at jeg skulle se det nesten hver dag når det gikk. Så måtte slutte for husfedens skyld [emoji4]
Hvis du ikke trenger tekst så kan du bare Google masterchef Australia så får du noe som heter tenplay tror jeg. Der legges episodene ut etterhvert som de blir spilt inn.. Tror de spiller inn fra jan-feb eller mars. Husker jeg prøvde å begynne å se men da fikk jeg ikke sett alle episodene fordi jeg begynte for sent å se. Tror jeg fant dette ut i mai en gang. Episode ligger bare ute så og så lenge. [emoji4]De siste sesongene de har sendt, har jeg sett. Håper på ny sesong snart Jeg må ta det opp, så ser jeg når jeg kan. Men, er jo alene, så ingen som irriterer seg
Hvis du ikke trenger tekst så kan du bare Google masterchef Australia så får du noe som heter tenplay tror jeg. Der legges episodene ut etterhvert som de blir spilt inn.. Tror de spiller inn fra jan-feb eller mars. Husker jeg prøvde å begynne å se men da fikk jeg ikke sett alle episodene fordi jeg begynte for sent å se. Tror jeg fant dette ut i mai en gang. Episode ligger bare ute så og så lenge. [emoji4]De siste sesongene de har sendt, har jeg sett. Håper på ny sesong snart Jeg må ta det opp, så ser jeg når jeg kan. Men, er jo alene, så ingen som irriterer seg
De siste sesongene de har sendt, har jeg sett. Håper på ny sesong snart Jeg må ta det opp, så ser jeg når jeg kan. Men, er jo alene, så ingen som irriterer seg