Følger du Babyverden på Snapchat?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Visste du at Babyverden har en egen snapkonto? :)

Følg oss, og få med deg hotte tråder, konkurranser med mer! :D

27330283_297325754124438_78685191_o.jpg

Er bare ett tilbud, ingen tvang.

Hva er det som irriterer dere så voldsomt her inne da?

Synes det er nok påminnelser om ting og tang. Titt, og ofte her inne. Og tråder om artikler.. For ikke nevne reklamen som man ikke kan unngå å legge merke til...
Synes det blir litt formye av det "gode" noen ganger...

Synes det er nok påminnelser om ting og tang. Titt, og ofte her inne. Og tråder om artikler.. For ikke nevne reklamen som man ikke kan unngå å legge merke til...
Enig. Ti (enda flere?) tråder om at navnetoppen for 2017 er kommet inn, når den fint kunne vært plassert bare under et underforum blir litt irriterende i lengden.

Ja det er dette vi lever av da. Og som gjør at dere kan bruke veldig mange av tjenestene våre, og få flere av bøkene, helt gratis.
Vi minner dere på flotte artikler som dere kan lære av, og som kan hjelpe dere i svangerskapet. Vi minner dere på konkurranser der dere kan vinne flotte premier, helt gratis. Appene våre er helt gratis.. Vi har hurtigvoksende sosiale medier med mange mange følgere, og vi har journalister som lager flotte artikler til dere, om temaene baby, barn og svangerskap. Alt helt gratis. Så den reklamen er vi faktisk helt avhengig av ;)

Ja det er dette vi lever av da. Og som gjør at dere kan bruke veldig mange av tjenestene våre, og få flere av bøkene, helt gratis.
Vi minner dere på flotte artikler som dere kan lære av, og som kan hjelpe dere i svangerskapet. Vi minner dere på konkurranser der dere kan vinne flotte premier, helt gratis. Appene våre er helt gratis.. Vi har hurtigvoksende sosiale medier med mange mange følgere, og vi har journalister som lager flotte artikler til dere, om temaene baby, barn og svangerskap. Alt helt gratis. Så den reklamen er vi faktisk helt avhengig av ;)

Reklamen synes jeg er helt kurrant, det slipper man nesten ikke unna, uansett hvilket forum man bruker. Jeg trives veldig godt her, og synes dere er veldig flinke til å følge opp tråder som tar av osv, uten å snevre inn taket for hva som er ok for mye. Prøvde meg på forumet for første gang i 2006 (tror jeg), men da trivdes jeg på langt nær så godt som nå, mye fordi det da ikke fantes noen begrensinger for hva som var greit signaturmessig, og signaturer fort kunne ta opp en halv side. :knegg:

Og jeg syntes det er veldig trist at det medlemmet som har fått tillit av oss til å være tilgangsansvarlig, er den som snakker forumet ned..

Som man spør får man svar da. Jeg er jo tross alt her inne enda av en grunn. Det er fordi jeg trives med menneskene jeg har blitt kjent med her inne. Jeg snakker ikke forumet ned, men gir en tilbakemelding om hva som kanskje kunne våre litt anderledes. Det er jo ikke bare jeg som legger merke til det. Om jeg ikke hadde likt meg her hadde jeg jo ikke våre her inne :D
Jeg vet jo at reklamen er kommet for, og bli :) Og at den er der av en grunn. Men jeg vet jo også at ting kan drives av reklame på forskjellige måter...
At reklamen kan vises frem på forskjellige måter prøver jeg klønet og si

• Liker
Reactions: Vbt
Back
Topp