følger dere med?

Annask

Gift med forumet
på håndballen da jenter????

jeg er jo helt med vet dere,,, digger jentene med ballen.... litt av gleden med desember det når de spiller....

skal spille mot Spania på tv2 nå

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
HEJAAAAAA NÅÅÅÅÅÅRGEEEEE[:D][:D][:D][:)][:)][:)]

så gøy da ju9ta dette blir spennende... nå er vi i gang.....

heia Norge...
heia Norge...

Er en gammal håndball veteran jeg vett..[:D][:D] Spilte selv i 13 år, og var en tur innom U-landslaget..[:D] ( for å skryte litt altså..[8D])

ORIGINAL: Ju9ta

Er en gammal håndball veteran jeg vett..[:D][:D] Spilte selv i 13 år, og var en tur innom U-landslaget..[:D] ( for å skryte litt altså..[8D])
åiiiiii se det ja...
har aldri likt å spille selv men må følge med på jentene og dette lover jo ike veldig bra frem til nå....

jaja det kommer seg jo... vi vinner nok til slutt....

Håndballspiller sjøl.. :) SÅ er vel ikke så rart jeg sitter klistret - hehe .. Men nå u-landslagnivå på meg er det langt ifra. 

Ja det er koselig med håndball i desember [:D]
Men vi spiller mot Frankrike altså...*knise*

Jeg følger med[:D]
Er spennende nå, synes vi sliter litt.................[:D]

kanskje uavgjordt?????

men altså..... (med fare for litt pepper nå...) er det nødvendig å flytte grey's til langt på natt for DAMEHÅNDBALL da?? [:D][:D]

haha, herrehåndball er jo tingen... [;)]

ORIGINAL: mille.

men altså..... (med fare for litt pepper nå...) er det nødvendig å flytte grey's til langt på natt for DAMEHÅNDBALL da?? [:D][:D]

haha, herrehåndball er jo tingen... [;)]

*rister på hodet*

[:D]

Nei Mille da... gutta gjør det jo ikke noe bra. eneste som er bra med gutta er jo at halve laget kommer fra min hjemmby..hihi

haha, tullejenter!!

det er jo litt damete dette her da... litt pysete??
mennene har litt mer fart, hardere taklinger og spiller rett og slett tøffere.
så har de jo fine muskelbein da.. [8D]  (ja, måtte jo komme fra meg)

UÆÆÆ!!! VI TAPTE!!! Eller??? Fikk det ikke med meg, satt på rommet til en urolig liten en... [:(][:(][:(][:(] KNUS MEG!! Hehe .. dårlig taper? JEpp!

Back
Topp