Føleser i prøvetiden...

SiMaRo

Elsker forumet
Nå er det tre dager til neste mens skal komme og det er tusen føleser som surrer rundt i hode mitt... her om dagen så var jeg helt overbevist om at jeg var gravid, kjente det i hele kroppen og jeg var overhode ikke i tvil. Men så et par dager senere så var følesen og alle symtomene borte og jeg slo det fra meg igjen... men så i dag så begynner jeg å tro at jeg kanskje er gravid igjen, har kjempet mot kvalmen i hele dag og er igjen på nettet for og prøve å finne et svar, selv om jeg vet at det eneste jeg kan gjøre er å vente... HATER det!!! Hver dag føles som en evighet...og det værste med hele prøvinga er at man ikke engang vet om man kan få barn...[:(]
Egentlig så skal jeg vel ikke klage for vi har ikke prøvd så lenge, men...[&:]
 
Da skal jeg slutte og klage for i dag, var deilig og få ut litt damp...[:)]
 
Lykke til alle sammen!!! [:)][:)][:)]

 
Får håpe du slipper å være her så lenge!
Lykke til [:)]
 
Takk for det [:)] 
 
I morgen skal mensen komme...Gruer meg MASSE!!! [&:] Er kvalm, trøtt  og har hodepine, vært sånn en stund, men er det forde jeg er gravid eller forde jeg er så SINNSYK spent på om mensen kommer denne måneden...??? Prøver å ha noe og gjøre hele tiden så tiden går fortere, har vært hos dyrlegen med kattene, vasket klær, ryddet, spist frokost og lurer nå på om jeg kanskje skal gå meg en tur... Er HELE 3,5 timer til jeg skal dra på jobb...[:'(] Selv om dprøvetiden er til tider tung så er jeg UTROLIG glad for alt det flotte jeg har i livet mitt[:)][:)][:)]
Og det BESTE av alt er selvølgelig samboeren og forloveden min (skal gifte oss sommeren 2008) [;)] Er jo derfor vi ønsker oss et barn så sterkt, forde vi har det så utrolig bra sammen!!!  [8D] 
 
ØNSKER DERE EN FLOTT DAG VIDERE!!!
SÅ FORELSKET ER JEG...HEHE...
LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!   
 
 
For noen timer siden tok jeg en graviditetstest og den var negativ, igjen...[:@][:@][:@]
 
Blir så innmari sinna og irritert og frustrert!!!!!!!!!!!!!!!
 
Tok meg en deilig lang og varm dusj etterpå og fikk klarna hode litt, fant ut at jeg må fokusere mere positivt på hele greia, jeg trenger og få noen andre tanker inn i hode nå enn barn og prøving.
 
Tror også at en positiv holdning vil hjelpe... starter derfor en ny tråd (kommer fortsatt til og være her også) hvor jeg hver dag skal skrive et positivt ord og hvorfor det er det... veldig fint om dere slenger dere med der, enten med kommentarer eller eget innslag...[:)][:)][:)]
 
ønsker dere alle en riktig god dag med masse positive tanker
 
Sitter hjemme alene i stua med en sovende katt på høyre side og en sovende katt på venstre side... de er så innmari søte!!!
Kom hjem fra jobb for ikke så lenge siden og har koset meg med film og taco [:)] Samboeren har vært borte i kveld sammme gutta så jeg gleder meg masse til han kommer hjem!!! Tenkte å skifte på senga og skape litt romantisk stemmning på soverommet først..okey, ble kanskje litt for mye info...hehe...

Ønsker dere alle en herlig natt videre!

Klem
 
Takk, takk... [:)] Lykke til, til dere også!!!
 
Når jeg får lønning om noen dager så skal jeg kjøpe meg noen eggløsningstester, VELDIG slitsm med så ureggelmessig mens ( varierer fra 24-40 dager ) så jeg håper det gjør prøvinga litt letterer... Vi vil som alle dere andre ha et barn eller to eller tre...[;)]
 
Ønsker dere alle en god kveld videre!
 
 
 
I mrgen kommer mensen...!!! jippiiiiiiiiiii!!! gleder meg... Ironien er til å ta og føle på....
[&:][&:][&:]
 
Men det positive er jo at med en ny syklus så kommer det en ny mulighet for å bli gravid...jippi!!!
 
Gleder meg masse til å se ordet gravid lyse mot meg på testen...
[:)][:)][:)]
Lurer ofte på åssen jeg kommer til å reagere...
[:D][:D][:D]
Tror jeg kommer til å skrike og hoppe rundt av glede...tror jeg kommer til å smile fra øre til øre i flere dager
  
 
Har ikke vært så innmari flink til å skrive på denne tråden...[:-][:-][:-]
 
Skal bli bedre til og bruke denne som en dagbok og dele tanker og føleser.
 
Nå er jeg skikkelig trøtt så tror jeg må legge meg...[:'(][:'(][:'(]
 
Ser nesten ikke tastaturet a gett...
 
God kveld alle sammen!
 
Hei hei. Vil bare ønske deg masse lykke til med prøvinga. Håper du får en liten spire i magen din snart.[:)]
 
Takk for det [:D][:D][:D]
 
Masse lykke til til deg også!!!!
 
Hei og god kveld alle sammen...
 
I dag har jeg tenkt konstant på hvor mye jeg har lyst til å bli mamma og hvor mye jeg ønsker at samboeren skal bli far til mine barn...
 
Elsker han mer enn noe annet og det er bare så rette tiden å få barn på for oss, derfor er det så frustrerende at det ikke er så enkelt som jeg ønsker at det skal være...
 
Hvis jeg har samme syklus denne måneden som sist så er det 18 dager til eggløsning og neste mulighet og 14 dager etter det til et positivt resultat og det er leeeenge å vente...
 
Fortsettelsen følger...
 
Så koselig... [:)][:)][:)]
 
Masse lykke til til deg å...[:)][:)][:)]
 
Sitter her på sofan med sambo sovende i den ene enden... han er sååå søt når han sover...
 
Senere i kveld blir det deilig  Gleder meg MASSE
 
Litt avhengi av hvor lang denne syklusen er så kan det hende jeg har eggløsning i disse dager...
 
 I det siste har jeg blitt veldig "begeistret" for prøvinga, har tenkt litt sånn at for mange kan det gå opp til et år før man blir gravid... vi har nå prøvd i 5 måneder så da må vel spiren snart feste seg...???!!! (lite vitenskapelig eller...hehe...)

Men jeg må si jeg blir mer og mer aslappet i forhold il prøvinga.
I begynnelsen så var jeg mere spent før mensen og mere irritert når mensen kom... nå er jeg mere rolig til hele greia lissom    
Er ikke det at jeg ikke gleder meg og ønsker meg barn noe mindre enn før men har vel forstått at det tar tid og at vi får pleie forholdet og være rause med...  
 
Vel det var vel det jeg hadde og dele i dag... skal straks vekke opp sambo på sofan...
 
Ønsker dere MASSE lykke til videre med prøvinga og håper det fester seg en spire hos oss alle snart!!!
 
Nå som jeg endelig har blitt flinkere til å ta baby prøvinga med ro så kommer en på jobbe og viser frem ultralydbildene sine...  
Var jo skikkelig vakkert og se på da, kunne se hode, ryggen og hvordan barnet lå med en gang.
Trodde ikke det var SÅÅ tydelig!!! Men det var ikke dette jeg trengte nå!!!  Hehe...
 
Men er jo bare å fortsette med prøvinga det...eller det vil si, nå SKAL vi slutte å være så opphengt i å få barn... nå trenger vi å tenke på noe annet og slappe av, så nå tar jeg en pause herfra og kommer tilbake når neste tr kommer/skal komme...
 
Nå blir det bryllupsplanlegging!!!
 
Huff da.... [&:] DEn er kjip da.....:(
Vet akk hvordan det er,  et vennepar av oss ble gravid uten at de hadde planlagt noe, å nå ser man at magen hennes blir større for hver gang vi møtes. Nesten så jeg begynner å grine hver gang jeg ser de[:(]  Men bare vent, det blir vår tur nå[:D] 
Lenge har dere prøvd foresten?
 
Back
Topp