Føles som puppene faller av!

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Overskriften sier vel sitt.. 12 uker på torsdag og puppene er mer øm enn noensinne! Føles som blåmerker og som jeg har blitt mørbanket.. Trodde dette skulle gi seg etter ca 12 uker?! Samt har kvalmen kommet tilbake for fullt... Pusteøvelser og vann er det eneste som hjelper. Rolig nyttårs her altså ;) noen som har like erfaringer?

Ja, har også ømme pupper enda :)
Kvalmen gikk vekk i uke 9-10, men har begynt å hilse på i bølger innimellom... :o
12+1 i dag

13 uker her og puppene er ømme, spesielt vondt å ta av bhen. :o så er de gigastore! Har gått fra D cup til e/f.

Har også ømme bryster og jeg er 14+2 i dag. Klør vanvittig rundt brystknoppene også i tilegg til at brystene har blitt gigastore i forhold til det de var :P

ømt og stort her også! vært det helt siden starten! gått opp to str i bh (cup) og så ømme og vonde at bare det å dusje når vann kommer på, har vært vanskelig. heldigvis det verste over nå (forhåpentligvis) :)) er 10+6 idag :)

Mine er ikke ømme lenger bare niplene mine som er super vonde.... og så klør puppene noe vanvittig...

ømt og stort her også! vært det helt siden starten! gått opp to str i bh (cup) og så ømme og vonde at bare det å dusje når vann kommer på, har vært vanskelig. heldigvis det verste over nå (forhåpentligvis) :)) er 10+6 idag :)
Huff skal ikke være lett dette :)

Back
Topp