Føles som jeg er den eneste i verden

Så vondt å høre om situasjonen din. Jeg gikk inn og leste det du hadde skrevet under forumet "svangerskap og fødsel", og jeg kan forstå hvor vondt og håpløst alt ser ut nå. Må jo bare håpe at det går bedre enn prognosene tilsier.

Vi mistet jenta vår, helt uventet, i uke 31 og ble da lagt inn på føde/observasjon til fødselen ble satt igang. Det har vært noen tøffe måneder, og det går fortsatt litt opp og ned. Men alt i alt går det ikke så verst med oss nå, vi koser oss med gutten vår. Han henger allerede etter i utvikling, men vi prøver ikke å tenke så mye på framtida og hvordan den kommer til å bli, men ta en dag av gangen og glede oss over alt som er bra.

Sender deg en stor klem. Ta vare på hverandre! Ta gjerne kontakt igjen om du ønsker det.
Takk:) veldig glad for å høre at gutten din lever<3 det er mange barn som henger etter i utvikling men så går det fint med de uannsett , nyt verdt sekund. Vi lever fortsatt med ett håp, skal inn på riksen på mandag så blir spennendes og se hva de sier, skal ta diverse målinger av barna så vi krysser fingrene :)<3
 
Takk:) veldig glad for å høre at gutten din lever<3 det er mange barn som henger etter i utvikling men så går det fint med de uannsett , nyt verdt sekund. Vi lever fortsatt med ett håp, skal inn på riksen på mandag så blir spennendes og se hva de sier, skal ta diverse målinger av barna så vi krysser fingrene :)<3
Ja, håpet må man aldri miste! Det finnes barn som er født i uke 23 som det går helt fint med også. Masse lykke til!
 
Back
Topp