Føles helt uvirkelig

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Går med en rar følelse nå. Akkurat som om jeg er redd for at jeg drømmer at jeg er gravid. Har drømt det så mange ganger og vært så skuffa når jeg våkner. Nesten livredd for at jeg skal våkne og at det bare er en drøm. Blir helt tussete av dette hehe

Helt enig!
Slik var det første gang og men av helt andre grunner. Det klaffet med engang, alt var så nytt og spennende, også føltes det ikke virkelig før jeg hørte hjerteslagene for første gang hos jordmor.
Denne gangen er det mer fordi jeg ikke trodde det kom til å klaffe igjen av seg selv. Jeg ble gravid på første pp, som endte i en Ma, etter det har det bare vært fail i 1,5 år.
Og symptomene i seg selv får meg ikke til å føle meg gravid akkurat, bare syk :playful:

Samme her. Klarer ikke skjønne at det kan være ekte.. Føler meg helt rar og litt på siden av meg selv :hilarious:

Signerer denne her! Føles helt uvirkelig. Har så og si ingen symptomer heller. Kun trøtthet men det føles ikke som et «ekte» symptom liksom :laughing002 (Samboer sier jeg er hormonell men det kjenner jeg meg ikke igjen i såklart:angelic:)

Signerer denne her! Føles helt uvirkelig. Har så og si ingen symptomer heller. Kun trøtthet men det føles ikke som et «ekte» symptom liksom :laughing002 (Samboer sier jeg er hormonell men det kjenner jeg meg ikke igjen i såklart:angelic:)
I går var jeg tydeligvis grinete for mannen lurte på hvorfor i all verden jeg var så sur og irritert :angelic: Jeg tenkte jo ikke noe mere over det for testen var jo uten utslag, men i dag kom strekene på rekke og rad. Så det var kanskje noe i det likevel da Hehe.

Jeg kjenner meg igjen. Helt snålt å teste positiv dagen etter at vi fikk brev om utredning for offentlig ivf i Porsgrunn! Og så tør jeg liksom ikke helt å tro på det, siden vi mista i uke 12 i oktober. Føler veldig at jeg er «gravid, inntil videre» :sorry: :smiley-angelic001

Back
Topp