Føler

Jakobe4

Betatt av forumet
Ja føler meg så feit og ekkel om dagen...Fy fader at en skal bli så oppblåst... Er det noe en kan spise eller drikke for ikke bli så oppblåst...Kjenner jeg bare blir irritert...Skal i selskap snart og har ikke en dritt og ha på meg sånn som denne magen henger ut 

Var ikke så ille med di andre så dette er bare fortvilende....

Ikke deilig å være oppblåst. Føler så med deg. Sitter her med en mage som romler og er ganske så oppblåst. 
Skal og på fest snart. Tar på meg det største smilet jeg har og håper ingen studerer resten så nøye.  
Vet desverre ikke om noen mirakelkur, håper bare du føler deg litt bedre snart.

kjempe oppblåst jeg og....
prøver meg nå på å drikke et glass biola om dagen...se om det hjelper...

Desverre lite å gjøre med den oppblåste magen.... Det er kroppen som gjør det slik for å gjøre rugeforholdene optimale.... All glatt muskulaturen i kroppen - di musklene vi ikke selv klarer å kontrollere - blir som følge av hormonene slappere. Dette for at livmoren skal strekke seg og vokse (livmoren er jo en muskel). Det er vel og bra, minuset et bare at tarmene er samme sort muskulaturen. Siden tarmene og bli slappere får vi den enorme følelsen av å være oppblåste. I tillegg er dette noe av grunnen til at mange blir obstiperte......

Back
Topp