Føler meg..

lillesnuppen

Forelsket i forumet
Jeg er ca 3+5 i dag og jeg føler meg skikkelig uggen/kvalm. Har kjøpt Sea band på apoteket, noen som har prøvd det før? Merker dere noe til kvalmen? Dette er mitt 2 svangerskap, sist kjente jeg ikke til kvalmen før uke 6.

her kjente jeg det også tidlig.. men det gikk heldigvis over etter noen dager. Husk å spis ofte :)

Akkurat samme her, sist svangeskap kom kvalmen i veke 6, og varte rundt 3 veker berre. Då hjalp det med sea-bands og sjokomelk(!) ;) Denne gongen kom kvalmen før ikm, og har vore ganske intens. Har ikkje kasta opp enda, men det har vore like før.. Sea-bands funkar ikkje denne gongen her. No har eg tatt Urizal (ingefærtablettar) nokre dagar, og må seie det hjelper veldig! Det hjelper så godt at eg vart litt bekymra eit lite øyeblikk, skal eg ikkje vere kvalm lenger liksom? Prøvde uten i går, og då vart eg skikkelig kvalm igjen..betryggande, men det var rett på tablettane igjen. Så på meg fungerar dei veldig godt, det kan vere verdt eit forsøk?

Jeg er ca 3+5 i dag og jeg føler meg skikkelig uggen/kvalm. Har kjøpt Sea band på apoteket, noen som har prøvd det før? Merker dere noe til kvalmen? Dette er mitt 2 svangerskap, sist kjente jeg ikke til kvalmen før uke 6.
Ja, kjempekvalm :( og regner med det blir verre i uke 6, sist svangerskap ble det helt forferdelig i uke 6. Brukte sea band og synes det hjalp litt sist, må bare sette de riktig på. :)

Back
Topp