Føler meg veldig alene :(

Jeg har enda ikke hørt hjertelyd eller Vært på en ordentlig ul for å sjekke fosteret. Føler meg litt som den siste som har tidlig ul. Skal dit på mandagen pga blødninger (bittelitt spotting men er redd for at det kan være en ma). Med nr 1 venta jeg helt til oul og da var det ikke noe problem men på disse 5 årene siden sist så har jeg blitt mer bekymringsfull.

Det virker som om alle har hatt tidlig UL eller hørt hjerteslag her inne. Jeg føler meg både ensom og litt bekymret over at jeg ikke har fått noen bekreftelse på om lille lever :(

Er det fler her inne som ikke har hørt hjertelyd eller sett lille på UL?
Jeg har ikke fått sett på ultralyd, eller hørt hjerteslag. Skal til legen om en uke så da håper jeg hun finner hjertelyden :)

Første svangerskapet mitt ventet vi til oul, hadde ikke vært på tidlig ultralyd sist om fødselen hadde vært problemfri og uten infeksjon, samtidig så har man krav på tidlig ultralyd når man har bmi over så, så mye. Nå har jeg hatt tidlig ultralyd på grunn av det samme og at det i tillegg ikke var liv sist svangerskap.

Jeg har heller ikke vært på ul. Symptomene har blitt noe mindre siste uka. Men ingen blødninger eller smerter. Skal til legen 23.6, hun har ul men tviler på at hun tar det. Er 10 uker når jeg skal dit. Får se etter det om vi bestiller privat.

Jeg har ikke hørt noen hjertelyd eller vært på ultralyd. Er 11 uker i dag! Kjenner jeg er utålmodig! :p

Jeg har ikke vært på ul før den ordinære med noen av mine. Jeg har mistet to ganger. En mellom en og to og sist i oktober. Jeg har ikke hørt noe om jeg skal ha ekstra oppfølging.

Jeg har ikke heller bestilt tidlig UL, men så er jeg litt heldig for de har et apparat hos fastlegen, det er eneste grunn til at jeg har sett liv :-)

Jeg har verken vært til lege eller jordmor eller noenting enda, men starter uke 10 i morgen og bestiller nok time snart

Jeg har heller ikke vært på ul eller hørt hjertelyden. Gjorde ikke det sist heller. Var bare tilfeldig at jeg fikk høre hjertelyden i uke 8-9 siden jeg måtte til legen uansett.

Det virker som om alle har hatt tidlig UL eller hørt hjerteslag her inne. Jeg føler meg både ensom og litt bekymret over at jeg ikke har fått noen bekreftelse på om lille lever :(

Er det fler her inne som ikke har hørt hjertelyd eller sett lille på UL?
Jeg har heller ikke vært på ul eller hørt hjerteslag. :-)

Jeg har ikke vært hos jordmor, på tidlig ultralyd eller fått hørt hjerteslag ☺️ var hos legen samme uka så jeg fant ut jeg var gravid, så da må jeg bare sitte tålmodig å vente på min time hos jordmor i uke 15. Enda 5 uker igjen

Jeg har heller ikke vært på ul eller hørt hjertelyden ennå :-)

Var på en tidlig en i uke 6 fordi jeg blødde, ellers hadde jeg bare planlagt å gå til ultralyd i uke 12. Men regner egentlig ikke det som tidlig UL, siden det er helt standard rutine i de fleste andre land. Syns ordinær UL er litt sent som første ultralyd. Såklart er den også viktig, men vi kunne godt ha en fast en i uke 12 også. En venninne av mannen (nederlandsk) fant ut i uke 12 at fosteret manglet hodeskalle, som ikke var forenelig med liv, så da kunne hun avslutte svangerskapet såpass tidlig i stedet for å vente til uke 18 feks.

Back
Topp