Føler meg ussel...

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Heihei [:)]

Har ikke vært her inne på noen uker. Avbrutt fryseforsøk og er litt på vent. Gratulerer så mye til alle det har klaffet for ;-)

Snakket med mi nærmeste i dag, hu har nettopp fått vite at hu venter nr. 2. Ble super glad når hun sa det, 2 sek etterpå ble jeg skikkelig skuffa... 2 sek etter det ble jeg sint på meg selv fordig jeg følte denne skuffelsen..

Jeg vil så gjerne at d skal være min tur, vi begynte samtidig å prøve, hun har datter på 2 1/2 år.. Er skikkelig glad i dem men vil at d skal være min tur.

Er glad på deres vegne nå, men likevel så ligger jeg å gråter... Å ja, har drukket 3 glass vin... Tåler ingenting nå for tiden...

Er jeg ett veldig dårlig menneske? Hu betyr så utrolig masse for meg, ble glad og samtidig skuffa...

Du er ikke et dårlig menneske[:)]
De fleste ufrivillig barnløse vil nok kjenne på de følelsene!
Og det handler jo ikke om at man ikke unner andre å bli gravide,og at man ikke blir glad på deres vegne.
Det handler om at hver gang andre får oppleve det-så blir vi minnet på at veien ikke er like lett for oss! Klart det stikker litt..

*Mange god klemmer til deg*

Kjære deg...
Det er en helt naturlig reaksjon. La følelsene komme.
Det er en vond følelse og man kjenner seg dårlig fordi man reagerer slikt, men det er helt naturlig. Jeg skal love deg jeg har hatt det samme!! Du er helt normal[;)]

perfekt skrevet[:D]
ORIGINAL: ..Lykke..

Du er ikke et dårlig menneske[:)]
De fleste ufrivillig barnløse vil nok kjenne på de følelsene!
Og det handler jo ikke om at man ikke unner andre å bli gravide,og at man ikke blir glad på deres vegne.
Det handler om at hver gang andre får oppleve det-så blir vi minnet på at veien ikke er like lett for oss! Klart det stikker litt..

*Mange god klemmer til deg*

Nei du er overhodet ikke et dårlig menneske! Dette er helt vanlige følelser rundt det temaet [:)] Klem

Tusen takk for gode ord [:)]

Føler meg mye bedre i dag, tror det hjelper å slippe løs følelsene og gråte noen ganger.
Kanskje ikke så lurt å prøve samtidig som en venninne nei... hehe... Men lite å gjøre med det nå... Men samtidig får jeg jo låne prinsessen hennes noen ganger da. Det er jo herlig da [;)]

Klaffer fryseforsøket i januar, så får vi jo jevngamle da [;)]
Får heller fokusere på det.

Fortsatt god helg jenter.

Back
Topp