Bruker363ell
Andre møte med forumet
Jaa
Joda det gjør det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaJoda det gjør det
![]()
Du må ha det utrolig vanskelig... Du prøver tydeligvis å være åpen og forståelsesfull ovenfor ham, men han ser ut til å strekke den strikken litt vel langt....Nå har han vært ærlig med meg og sakt at han har møtt gutter og han har latt dem suge han. Vet itte helt hva jeg ska si, føle eller mene. Hadde aldri trodd han skulle gå sa langt så lenge vi er sammen.. huffføler meg veldig betenkt
Jeg har vært borti det samme og har noen tips til det om du fremdeles er interessertNå har jeg fått ett ordentlig svarTing tar litt tid. Han sier sjøl det bare er for nysgjerrighetens skyld, så jeg må jo bare stole på han
Takker for alle råd og alt
![]()
Barna har det ikke bra om foreldrene ikke har det bra sammen.Jeg godtar ikke utro skap, men situasjonen er oxo litt vanskelig på tanke med barna oxoJeg har ikka klart å stole ordentlig på han siden juni. Og han er rett og slett sykelig sjalu. Kan ikke sende ei meld eller gå i post kassa før det er avhør omtrent. Dette er oxo veldig slitsomt. Og det er alltid han som skal kunne reise ut aleine og je skal sitta med unga. Og hvis jeg sier jeg har tenkt meg ut, da blir det bare sure miner og diskusjoner.
![]()