Føler meg usikker

Det har jeg funnet ut. Hehe. Men så rart at alt det kom etter væsla vært født. Han skriver også at han kan komme og møte folk. Og hvis jeg spør om han vil møte andre så sier han bare nei.
Lov å håpe ;)

Nå har han vært ærlig med meg og sakt at han har møtt gutter og han har latt dem suge han. Vet itte helt hva jeg ska si, føle eller mene. Hadde aldri trodd han skulle gå sa langt så lenge vi er sammen.. huff :( føler meg veldig betenkt

Han har jo vært utro flere ganger. Du kan jo ikke godta det!

24 uker <3

Nå har han vært ærlig med meg og sakt at han har møtt gutter og han har latt dem suge han. Vet itte helt hva jeg ska si, føle eller mene. Hadde aldri trodd han skulle gå sa langt så lenge vi er sammen.. huff :( føler meg veldig betenkt
Du må ha det utrolig vanskelig... Du prøver tydeligvis å være åpen og forståelsesfull ovenfor ham, men han ser ut til å strekke den strikken litt vel langt....

Hvis det var min type tror jeg at jeg hadde prøvd å funnet ut om jeg synes han var verd å satse på videre. Og hvis svaret var 'ja' tror jeg at jeg ville sagt at vi måtte ha hatt en pause i forholdet hvis han ønsket å utforske 'den andre siden' av seg selv. Jeg kunne ikke ha levd under samme taket mens han hadde affærer med andre (mann eller dame) Så på et eller annet tidspunkt ville han da måttet tatt et valg - satse på deg eller på sin andre legning.

Det er ikke lett nei. Jeg prøver så godt jeg kan, men han har tøyd stikken alt for langt. Jeg er så utrolig glad i denne gutten og jeg har verdt villig til å satse alt på det forholde her, men nå tror jeg faktisk ikke dette er no mer å satse på. For han gjør det samme hver helg og juger om det når han kommer hjem selv om folk har sett han osv. Vanskelig ja

Nå har jeg fått ett ordentlig svar :) Ting tar litt tid. Han sier sjøl det bare er for nysgjerrighetens skyld, så jeg må jo bare stole på han :) Takker for alle råd og alt :)
Jeg har vært borti det samme og har noen tips til det om du fremdeles er interessert :) Send meg PM :)

Off dette hørtes ut som en vanskelig situasjon å være i :( Men min personlige mening er at jeg hadde ikke godtatt det om kjæresten min hadde vært utro. Da hadde han såret meg på det verste, og jeg hadde aldri klart å stole på han igjen :( Jeg mener at tillit er noe av det viktigste i et forhold, har man ikke det, er det ikke lett å opprettholde et godt forhold... Du må nesten bare følge hjertet ditt og finne ut hva du vil. Sender deg en klem og håper at det ordner seg! :)

Jeg godtar ikke utro skap, men situasjonen er oxo litt vanskelig på tanke med barna oxo :( Jeg har ikka klart å stole ordentlig på han siden juni. Og han er rett og slett sykelig sjalu. Kan ikke sende ei meld eller gå i post kassa før det er avhør omtrent. Dette er oxo veldig slitsomt. Og det er alltid han som skal kunne reise ut aleine og je skal sitta med unga. Og hvis jeg sier jeg har tenkt meg ut, da blir det bare sure miner og diskusjoner. :(

Jeg godtar ikke utro skap, men situasjonen er oxo litt vanskelig på tanke med barna oxo :( Jeg har ikka klart å stole ordentlig på han siden juni. Og han er rett og slett sykelig sjalu. Kan ikke sende ei meld eller gå i post kassa før det er avhør omtrent. Dette er oxo veldig slitsomt. Og det er alltid han som skal kunne reise ut aleine og je skal sitta med unga. Og hvis jeg sier jeg har tenkt meg ut, da blir det bare sure miner og diskusjoner. :(
Barna har det ikke bra om foreldrene ikke har det bra sammen.
Hvis han er så kontrollerende som du sier, ville jeg ikke ha fortsatt forholdet. Det er ikke sunt for noen av dere.

Last edited:
Back
Topp