føler meg tung i magen...

Litt sånn nedpress...veldig hard og øm nederst i magen under trusekanten..
Flere? Jeg kjenner bevegelse inni magen helt nederst.Itillegg har jeg litt hjertebank men det er jo vanlig. Har vært på jobb i dag. Det er flere uker siden sist. Kan være en grunn til at jeg føler meg så 'rar'

Helt sikkert at du har anstrengt deg mer enn du pleier. Hjertebank sliter jeg med mye selv, helt normalt. Jeg får det f.eks hvis jeg drikker koffein. Det kommer seg nok etterhvert!

Har hatt det akkurat sånn med hard i magen og om nederst jeg og! Tror bare jeg var sliten.. Bedre nå som jeg slapper av

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Kjenner det og i magen om jeg har styret mye om dagen. Magen blir rett og slett hard og ubehagelig. Kynnere kalles det vell. Mye liv i magen for tiden :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner jeg har sånn hard klump der liksom, hvis jeg stryker hånda fra navlen og ned til skambeinet så kommer det en liten hompel ved buksekanten .. Er det sånn dere også har? Har ikke kjent det før nå.. Hm

<3 VinterPrinsesse <3

Min blir også hardere og litt øm om jeg styrer mye..! :D man må nok bare lære seg å slappe av :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Hver eneste gang jeg gjør husarbeid, eller bruker magemuskler for mye for å løfte meg opp eller reise meg opp etc, så får jeg kynnere og er øm nederst på magen, ved trusekanten.
Jeg er førstegangsfødende og tenkte det var normalt, men nå vet jeg at jeg må bli litt smartere og løfte med knærne etc :p

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Jeg kjenner også det av og til. Litt nedpressfølelse / øm og stram helt nederst på magen og litt vondt i bekkenbunnen. UL og jm-time i dag viser at lilleskatten har ordna seg til godt langt nede (kjennes ut som den presser på blæra, gitt ;)), selv om livmora går helt opp til navlen. Kanskje din lille også ligger langt nede?

Er nok tvillinger

Termin 13 januar❤️❤️

Back
Topp